هفته درختکاری با شعار "حفظ درخت، تداوم حیات" و با رویکرد کاشت گونه های مقاوم به کم آبی

شهروندان اصفهانی در کاشت درخت مشارکت کنند

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۸۴۶۵۲
شهروندان اصفهانی در کاشت درخت مشارکت کنند
شهردار اصفهان با اشاره به هفته درختکاری که از 15 اسفند ماه آغاز می شود، گفت: درختان ریه زمین هستند و درختکاری، یادآور تعهدات ما به زمین و محیط زیست است.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر قدرت ا... نوروزی، اعلام کرد: مدیریت شهری با توجه به کمبود آب و خشکسالی با تنگناهایی در زمینه توسعه فضای سبز رو به رو است و در همین زمینه امسال به مناسبت هفته درختکاری شعار "حفظ درخت، تداوم حیات" مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان این که لازم است شهروندان در امر کاشت درخت و توسعه فضای سبز شهر، مشارکت ویژه ای داشته باشند، اظهار داشت: نهال هایی که امسال به طور رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد، از نوع گونه های مقاوم در برابر کم آبی، سازگار و ماندگار با شرایط اقلیمی است.

وی با اشاره به روز درختکاری در هفته جاری تصریح کرد: درختان نبض زمین هستند و ما باید با درختکاری و حفظ محیط زیست تعهدات خود را برای حفاظت از این مهم ایفا کنیم.

 شهردار اصفهان با بیان این که مدیریت شهری با توجه به کمبود آب و خشکسالی با تنگناهایی در زمینه توسعه فضای سبز روبه رو است اذعان داشت:امسال به مناسبت روز درختکاری شعار "حفظ درخت، تداوم حیات" مد نظر قرار گرفته که لازم است شهروندان در امر کاشت درخت و توسعه فضای سبز مشارکت ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که شهرداری  در روز درختکاری نهال رایگان بین شهروندان توزیع می کنند بیان کرد:  این نهال ها از نوع گونه های مقاوم در برابر کم آبی ، سازگار و ماندگار با شرایط اقلیمی می باشد که شهروندان می توانند تا سیزدهم اسفند ماه با ثبت نام در سایت های مورد نظر برای دریافت نهال رایگان اقدام کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز