با کمک خیران ورزشکار صورت گرفت

اهداء سه دستگاه پمپ اینفیوژن به بیمارستان امید

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵:۲۴
کد خبر: ۶۸۵۲۱۶
اهداء سه دستگاه پمپ اینفیوژن به بیمارستان امید
به همت خیران ورزشکار اصفهانی، سه دستگاه پمپ اینفیوژن به بیمارستان امید اهداء شد.

به گزارش برنا از اصفهان، سه دستگاه پمپ اینفیوژن که برای ترزیق داروی شیمی درمانی به بیماران سرطانی بسیار کاربرد دارد، از سوی ورزشکاران خیر اصفهانی تهیه و به بیمارستان امید که به صورت اختصاصی به بیماران مبتلا به سرطان خدمات درمانی ارائه می دهد، اهداء شد.

قائم مقام ریاست بیمارستان امید ضمن تایید این خبر به برنا گفت: یکی از بهترین شیوه های تزریق داروهای شیمی درمانی به بیمارانی که به سرطان مبتلا هستند، پمپ اینفیوژن است که دوز مشخص دارو که از سوی دکتران متخصص در نظر گرفته می شود را طی زمان مناسبی در غالب سرم به بدن بیمار تزریق می کند و از آسیب و تخریب بیش از حد به سیستم جسمانی به ویژه اندام کلیوی جلوگیری به عمل می آید.

دکتر سید مهدی سجادی ادامه داد: بیمارستان امید دولتی بوده و به صورت اختصاصی  به بیماران مبتلا به سرطان خدمات ارائه می دهد و تمام خدمات در این بیمارستان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی مرکز غربالگری سرطان به نام بیمارستان امام رضا(ع) نیز جنب این بیمارستان دایر شده و شهروندان در گیر با بیماریهای سرطانی می توانند از خدمات دولتی این مرکز به صورت رایگان استفاده کنند.

سجادی یادآور شد: بیمارستان امید به شهروندان زیادی از جمله در استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بخشی از استان های فارس و یزد خدمات ارائه می دهد و به واسطه میزان مراجعه کنندگان، همیشه دست خیرین را به گرمی می فشارد تا با کمک های خود مسیر سخت درمان را برای بیماران مبتلا به سرطان هموار تر کنند.

 شایان ذکر است که سه دستگاه پمپ اینفیوژن از سوی ورزشکاران خیر از جمله استاد مجید شهریار در سبک کیوکوشین با حضور تنی چند از اساتید کاراته اصفهان و کشور همچون حبیب الله ناظریان که معاونت سازمان ورزش شهرداری اصفهان را برعهده دارد و استاد باقری و عباس یزدان پناه رئیس هیات بیماران خاص استان اصفهان به کادر بیمارستان امید تحویل داده شد.

قائم مقام ریاست بیمارستان امید نیز با اهداء تقدیرنامه از خیرین ورزشکار اصفهانی بابت این کار خیرخواهانه تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز