به همت کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت:

کاشت نمادین ۹ اصله نهال در سه مدرسه به مناسبت روز درختکاری

۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۶۴۰۷
کاشت نمادین ۹ اصله نهال در سه مدرسه به مناسبت روز درختکاری
به همت کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان و با مشارکت دانش آموزان 9 اصله نهال به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در پیش دبستانی ودبستان دخترانه پارسایی، دبیرستان پسرانه دکتر محمد شفیعی و دبستان دخترانه خرد کاشته شد.

 به گزارش برنا از اصفهان، در این مراسم که با شعار «نفس زمین را نگه می داریم» و با حضور رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی، جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان ومحسن علامه، مدرس دانشگاه و مشاور این کمیسیون برگزار شد؛ زهرا اخوان نسب، رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری این مراسم را مشارکت در حفظ محیط زیست بیان کرد و گفت: در این دوره از فعالیت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصمیم بر کمک به فرهنگ سازی و نهادینه کردن حفظ محیط زیست و رعایت اصولی همه مواردی که منجر به بهبود این محیط می شود، گرفته شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه یکی از مشکلات جوامع آسیب های وارده به محیط زیست می باشد، افزود: آسیب های وارد شده به آب، خاک و محیط زیست به تدریج موجب به خطر انداختن سلامت افراد خواهد شد پس لازم است  افراد بویژه آینده سازان کشور نسبت به حفاظت از محیط زیست خود حساس و مسئول باشند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان مراقبت از محیط زیست در امروز را موجب ایجاد نشاط و شادابی در آینده دانست و تصریح کرد: کودکان و جوانان امروز، سفیران آینده بوده و باید به آموزش نحوه حفاظت ازمحیط زیست به افراد مختلف بویژه خانواده خود بپردازند.

قاسمعلی جباری، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن تشریح فعالیت های اتاق بازرگانی در این مراسم گفت: به منظور ادامه حیات وارتقاء کیفیت زندگی به درخت نیازمندیم پس لازم است به حفظ محیط زیست و ترویج درختکاری بپردازیم.

وی افزود: حیات انسان و گیاه با یکدیگر پیوند خورده و حفظ حیات درختان منجر به ادامه حیات انسان خواهد شد.  جباری تصریح کرد: آموزش در نحوه حفظ محیط زیست در امروز، آینده بهتری را برای کشوررقم خواهد زد پس همه افراد برای زندگی در یک محیط سالم باید نسبت به نحوه بهره مندی  و تعامل با محیط زیست مطلع باشند.

نظر شما