مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خبر داد:

آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه سوری

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۸۸۲۳۶
آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه سوری
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: نیروهای آتش نشانی در شب "چهارشنبه سوری" برای پیشگیری از حوادث، در سطح شهر اصفهان و نقاط پرتردد در آماده باش هستند.

به گزارش برنا از اصفهان، بهزاد بزرگزاد با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی برای چهارشنبه سوری اذعان داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده گشت موتورسوارها و خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر مستقر می‌شوند. همچنین افسران کشیک و رؤسا در ایستگاههای آتش‌نشانی، گشت موتورسوران و حدود ۱۷ الی ۲۰ خودروی آتش نشانی در سطح شهر در حال آماده باش کامل خواهند بود.

 وی با بیان اینکه سنین تحت خطر در آخرین شب چهارشنبه سال بیشتر بین ۱۱تا ۱۷ سال است، ادامه داد: والدین باید حرکات مشکوک فرزندان خود را برای جلوگیری از حوادث ناگوار کنترل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان باید برای روشن کردن آتش، نکات ایمنی را رعایت کنند، اظهار کرد: افراد باید از سوزاندن وسایل یا مواد غیرمتعارف مانند کپسول گاز، لاستیک و آمپول و استفاده از مواد آتش‌زا نظیر بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن خودداری کنند، همچنین باید از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست های برق یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز و پارکینگ های عمومی، درختان و غیره پرهیز شود.

وی با تاکید بر این که خانواده ها باید نکات ایمنی را به فرزندان خود آموزش دهند، گفت: از رنگ فروش ها نیز درخواست می شود در صورت تقاضا برای خرید مواد شیمیایی از فروش آن به نوجوانان و جوانان خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز