مجمع انتخابات هیات اسکیت استان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۸:۲۹
کد خبر: ۶۸۹۶۵۴
مجمع انتخابات هیات اسکیت استان برگزار شد
رئیس فدراسیون اسکیت درمجمع اسکیت گفت اصفهان قطب اسکیت کشور است

به گزارش برنا از اصفهان، بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت که به همراه باهنر دبیر فدراسیون امروز برای برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت اسکیت استان به اصفهان سفر کرده بود، گفت:

آقای مالکی رئیس هیات منتخب کار سختی پیش رو دارند چرا که اصفهان پایتخت اسکیت کشور محسوب می‌شود و بدنه اصلی تیم های ملی را اصفهانی ها تشکیل می دهند.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه برترین مربیان و ورزشکاران کشور همه از این استان هستند، افزود: اصفهان خانه اسکیت کشور است و اگر اصفهان کودتا کنند، اسکیت ایران تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه اسکیت اصفهان در سطح کشور گفت: استان اصفهان از وجود مربیان قدری همچون احسان حبیب آبادی، حسین حیدری، نگار همایونی، مسیح امین خواه و ... بهره می برد. همچنین در بخش سرعت 30 درصد و در فری استایل بیش از 90 درصد از ورزشکاران تیم ملی را بازیکنان استان اصفهان تشکیل می دهند.

محمد رضایی اظهار داشت: بازیکنان استان اصفهان برای اولین بار سه مدال خوشرنگ از مسابقات جهانی چین برای ایران بدست آوردند که این افتخارآفرینی موجب شد در بین 100 کشور شرکت‌کننده جزء 31 کشور مدال آور باشیم و به ترانه احمدی، لعیا عربی و شجاعی تبریک می‌گویم که گل کاشتند.

محمدرضایی ضمن قدردانی از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان از هیات اسکیت این استان از آقای بحیرایی رییس هیات سابق و آقای حبیب آبادی سرپرست هیات تشکر کرد و از اعضای مجمع خواست با همدلی و اتحاد با آقای مالکی همکاری کنند تا علاوه بر حفظ جایگاه قدم‌های بزرگ‌تری برای اسکیت اصفهان و کشور بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز