استاندار اصفهان:

با قانون مداری همراه با مهربانی میزبان گردشگران نوروزی در نصف جهان هستیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۳:۱۸
کد خبر: ۶۸۹۶۵۵
با قانون مداری همراه با مهربانی میزبان گردشگران نوروزی در نصف جهان هستیم
استاندار اصفهان صبح امروز در رزمایش نوروزی اعضاء ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان با ایراد سخنانی تأکید کرد: با قانون مداری همراه با مهربانی و عطوفت میزبان گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان هستیم.

به گزارش روابط عمومی ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ صبح امروز 26 اسفند ماه رزمایش نوروزی کمیته های 9 گانه ستاد اجرائی خدمات سفر استان با حضور محسن مهر علی زاده استاندار و رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر استان، فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان، مهدی معصوم بیگی فرمانده نیروی انتطامی استان و رئیس کمیته انتظامی و ترافیک استان و همچنین با حضور مسئولان کمیته های 9 گانه ستاد سفر استان در مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار گردید.

در این رزمایش استاندار اصفهان با بیان سخنانی تأکید کرد: سال 1396، سالی خطیر برای استان اصفهان بود، به گونه ای که این استان توانست با درایت مسئولان و همکاری هم استانیهای فرهنگ دوست اصفهانی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که پیش روی استان بود را با تدبیر حل نماید.

مهر علی زاده در ادامه به رویداد بزرگ فرهنگی نوروز در اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به خیل گسترده سفرهای نوروزی امید داریم تا با اقتدار تمام که از نظر ما به معنای احتشام، احترام و رعایت حقوق شهروندی است، در تعاملی فرهنگی  با هموطنان بتوانیم سفری  خاطره انگیز را برای آنان در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی رقم زنیم.

او در ادامه تصریح کرد: امید داریم تا تمامی مسئولان ستاد سفر استان اصفهان تلاش نمایند تا سفری ایمن و توام با آرامش را همراه با ارائه خدمات فرهنگی مناسب گردشگران را برای آنان به ارمغان آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز