۴۳۰۰ پاکبان و کارگر فضای سبز و خدمات شهری، پارک های شهر را نظافت کردند

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۳:۵۹
کد خبر: ۶۹۲۷۰۵
۴۳۰۰ پاکبان و کارگر فضای سبز و خدمات شهری، پارک های شهر را نظافت کردند
مردم در روز طبیعت به پارک ها و بوستان های سطح شهر رفتند. عده ای به خوبی درک کردند که سیزده به در، روز طبیعت است نه روز آلوده کردن آن اما متأسفانه عده ای زباله از خود به یادگار گذاشتند؛ با این حال اگر کسی امروز صبح، به پارک های سطح شهر اصفهان برود، نشانی از زباله های دیروز نمی بیند.

به گزارش برنا از اصفهان، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان در این خصوص اعلام کرد: 4 هزار و 300 کارگر فضای سبز و خدمات شهری، از ساعت 12 شب گذشته تا 6 صبح امروز اقدام به پاکسازی پارک های سطح شهر کردند.   

مجید عرفان‌منش با اعلام این مطلب گفت: در روز 13 فروردین ماه، پارک ها و بوستان های شهر اصفهان بیش از ظرفیت خود میزبان شهروندان و مسافران نوروزی بودند.

وی با بیان این که پاکبانان و کارگران خدمات شهری، ساعت ها مشغول نظافت پارک های سطح شهر بودند، افزود: تیم های نظارتی خدمات شهری، عوامل و معاونان خدمات شهری و مسوولان امور شهری فضای سبز مناطق 15 گانه از ساعت 6 صبح روزگذشته تا ساعت 24 دیروز در سطح پارک ها و فضای سبز در حال آماده باش و ارایه خدمات بودند.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که شهروندان، در روز طبیعت سبزه های خود را به پاکبانان تحویل داده و در ازای آن اقلامی مانند کیسه بازیافت و دستمال کاغذی دریافت کردند، ادامه داد: 160 دستگاه ماشین از ساعت 6 صبح دیروز  در مبادی ورودی و خروجی شهر برای تحویل سبزه ها مستقر بودند و خوشبختانه شهروندان همکاری مناسبی در این زمینه داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز