افزایش حضورگردشگران در اصفهان

بیش از ۱۲ میلیون نفر در نوروز از اصفهان دیدن کردند

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۹۲۸۸۶
بیش از ۱۲ میلیون نفر در نوروز از اصفهان دیدن کردند
مسوول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقامت گردشگران در شهر اصفهان گفت: پیش بینی بر این بود که تنها یک یا دو شب، اوج حضور مسافران را در شهر اصفهان شاهد باشیم اما خوشبختانه با حجم زیاد ورود گردشگر به اصفهان مواجه شدیم و زمان اوج ورود مسافران، بیشتر از سال های گذشته بود.

به گزارش برنا از اصفهان، احمدرضا مرادی در آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با ابراز خرسندی از همراهی و همکاری بسیار خوب تمامی کمیته ها اظهار کرد: این همکاری باعث شد مدیریت هماهنگ شهری در این ایام به خوبی نمود پیدا کند.  

وی افزود: هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها منجر شد نوروز امسال بدون تنش، پشت سر گذاشته شود و این الگویی است که باید در تمامی امور و شرایط اجرا شود تا موازی کاری و چالش های بین دستگاه ها به کمترین میزان ممکن برسد.

مسوول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقامت گردشگران در شهر اصفهان ادامه داد: پیش بینی بر این بود که تنها یک یا دو شب، اوج حضور مسافران را در شهر اصفهان شاهد باشیم اما خوشبختانه با حجم زیاد ورود گردشگر به اصفهان مواجه شدیم و زمان اوج ورود مسافران، بیشتر از سال های گذشته بود.   

مرادی تصریح کرد: از یکم تا نهم فروردین ماه ظرفیت اسکان مسافران در اقامتگاه های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تکمیل شد؛ آموزش و پرورش نیز در ساعت پنج تا شش بعدازظهر هر روز تکمیل ظرفیت مدارس خود را اعلام می کرد و ما مجبور به استفاده مدارس نواحی اطراف از جمله برخوار و بهارستان بودیم.  

مسوول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در هر شب تکمیل می شد و باغ فدک نیز دو برابر سال قبل پذیرش مسافر داشت.

مرادی دلیل استقبال زیاد مسافران از کمپینگ باغ فدک را گرمی هوا و تمایل گردشگران برای اقامت در محل های طبیعی و تفرجگاهی خواند و افزود: تعداد ۱۰۵ واحد صنفی مشاور املاک طی ایام نوروز ۹۷ فعال بوده و نسبت به جذب گردشگر اقدام می کردند؛ در حالی که سال گذشته ۱۱ هزار منزل مسکونی در اختیار مسافران قرار گرفت، امسال تنها ۷ هزار و ۵۰۰ منزل در ایام اوج سفر تکمیل شد، زیرا گردشگران بیشتر به اقامت در باغ فدک تمایل داشتند.

آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان،بهار 97  

مجموع  روزهای 96/12/27 الی 97/01/12

استان اصفهان

اقامت کل: 2378203

بازدید کل: 5205625

شهر اصفهان

اقامت: 1424814

بازدید:  1706342

آمار  کل تردد: 12487088

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز