کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۹۳۳۶۶
کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلو مواد مخدر در اصفهان
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق مواد افیونی به غرب کشور و کشف یک تن و 606 کیلو و 224 گرم انواع مواد مخدردر عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سردار " مهدی معصوم بیگی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، یک باند قاچاق مواد افیونی به غرب کشور را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودروی تریلر کانتینر دار محموله بزرگ مواد مخدر را به غرب کشور منتقل کنند،ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودروی تریلر را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این عملیات در قالب طرح ذوالفقار 12 انجام شد، گفت: در این عملیات، یک تن و 606 کیلو و 224 گرم انواع مواد مخدر کشف و 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری 719 توزیع کننده،قاچاقچی و معتاد متجاهر در طرح ذوالفقار 12 اشاره و بیان کرد: طی تعامل صورت گرفته با مراکز درمانی و نیز براساس ماده 15 و 16، معتادان متجاهر به این مراکز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر در حقیقت به عنوان ابر آسیب کشور به شمار می آید، خاطرنشان کرد: سال گذشته توفیقات خوبی در کشف مواد مخدر به دست آوردیم به طوری که بیش از 29 تن انواع مواد مخدر کشف، 140 باند قاچاق منهدم و بیش از 21 هزار نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی، یکی از اولویت های پلیس اصفهان را مبارزه بی امان با سوداگران مرگ عنوان و تصریح کرد: این موضوع با جدیت و شتاب بیشتری نسبت به گذشته دنبال خواهد شد و پلیس با سوداگران مرگ، قاچاقچیان ، قاطعانه برخورد می کند.

 

نظر شما