رضایت کامل ارامنه ایران از نیروی انتظامی

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۷:۱۷
کد خبر: ۶۹۴۹۴۸
رضایت کامل ارامنه ایران از نیروی انتظامی
اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور با بیان اینکه ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد، گفت: این همزیستی مسالمت آمیز را مدیون برادران خود در نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش برنا از اصفهان، اسقف "سیپان کاشچیان" در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ما ارامنه کشور، نیرو های انتظامی را که امنیت را از همه جهات تامین می کنند  مانند برادر خود می دانیم و افتخار می کنیم که مراتب قدردانی خود را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، تلاش های پلیس و درایت مسئولان، ایران از امنیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار است و امیدواریم این امنیت مثال زدنی همچنان تداوم داشته باشد و مردم در صلح و آرامش زندگی کنند.

پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب کشور با بیان اینکه ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد، اظهار داشت: این همزیستی مسالمت آمیز را مدیون تلاش برادران خود در نیروی انتظامی هستیم که امنیت خوبی برای ما فراهم کرده اند.

کاشچیان، سپس یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و بیان کرد: کسانی که برای صلح، امنیت و آرامش کشور جان خود را از دست می دهند برای ما عزیزند و در مراسم دینی خود برای آنها دعا می کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ارامنه از نیروی انتظامی رضایت کامل دارند، گفت: برخود لازم می دانم از طرف جامعه ارامنه مراتب تقدیر و تشکر از پلیس که امنیت کامل در منطقه ارامنه شهر اصفهان در طول سال به ویژه ایام نوروز که شاهد حضور بی شمار گردشگران داخلی و خارجی هستیم، فراهم می کنند را داشته باشم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور به موضوع خشکسالی های پی درپی در کشور و اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم خداوند در سال جدید نعمات پرباری را به این کشور عطا کند و سال خوب، پرنعمت و پربرکتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم برای تامین مایحتاج خود نیازمند کشاورزان هستند، افزود: امیدواریم که کشاورزان هم این موضوع را درک کنند که کم شدن نزولات آسمانی تقصیر مسئولان نیست و امید است با صبر و تحمل آنها این دشواری ها به زودی از بین برود و مسئولان هم با درایت کامل این مسائل را برطرف کنند، خداوند به مسئولان ایران کمک کند تا در سال جدید آن طور که شایسته ملت است به آنان خدمت کنند.

ابراز تعجب گردشگران خارجی از امنیت ایران و اصفهان

سردار معصوم بیگی، نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت اسقف اعظم ارامنه اظهار داشت: ارتباط بین انسان ها به ویژه پیروان ادیان و مذاهب مختلف کاری بسیار ارزشمند در نزد مسلمانان است و باعث نزدیکی دل ها به هم می شود.

وی خاطر نشان کرد: در نوروز امسال شاهد حضور بیش از 2 میلیون و 500 هزار گردشگر داخلی و 13 هزار گردشگر خارجی در اصفهان بودیم که امنیت بسیار خوبی در این ایام تجربه کردند.

سردار معصوم بیگی به ابراز تعجب گردشگران خارجی در خصوص امنیت بالای ایران و اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در گفت و گویی که با تعدادی از این افراد داشتیم، آنها عنوان می کردند، قبل از اینکه به ایران سفر کنیم به ما می گفتند کشور شما امنیت ندارد اما حالا می بینیم امنیت اینجا از همه کشورهایی که به آنجا سفر کردیم بهتر است.

فرمانده انتظامی استان به اجرای طرح های ویژه در طول مدت ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در این طرح ها از همه منابع و نیروها به کارگیری شد و به دلیل همین کار ویژه ای که انجام دادیم امنیت استان اصفهان نسبت به سال های گذشته ارتقاء یافته است و علاوه بر این تعداد جان باختگان حوادث جاده ای نیز کاهش پیدا کرد.

سردار معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سال 97 برای همه مردم به ویژه مردم عزیزی که پایبند به دین اسلام، مسیحیت و دیگر ادیان آسمانی هستند، سال بسیار خوبی باشد و شاهد از بین رفتن ظلم ظالمان و نظام سلطه در جهان باشیم.

 

نظر شما