با حضور استاندار اصفهان و با دستور رئیس جمهور:

واحد فرآیندی اختلاط در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۹:۲۰
کد خبر: ۶۹۵۰۴۴
واحد فرآیندی اختلاط در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن افتتاح شد
واحد فرآیندی اختلاط، انتقال و نمونه‌گیری در مجمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز با حضور دکتر محسن مهرعلیزاده و با دستور رئیس‌جمهور و با رمز یا قمربنی‌هاشم افتتاح شد.

به گزارش برنا از اصفهان، واحد فرآیندی اختلاط، انتقال و نمونه‌گیری در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز بعنوان یکی از دستاوردهای جدید متخصصان هسته‌ای کشورمان باحضور استاندار اصفهان و دستور رئیس‌جمهور و با رمز یا قمربنی‌هاشم از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

دکتر مهرعلیزاده، در این مراسم اظهار داشت: طراحی این طرح در سال ۹۲ آغاز شد و در اواخر سال ۹۴ شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح بودیم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تمام تجهیزات این طرح در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی ساخته شده است.

گفتنی است انتقال اولین محموله کیک زرد تولید کارخانه شهید رضایی نژاد اردکان یزد به یو سی اف اصفهان، بهره برداری از واحد اختلاط انتقال و نمونه گیری شهید احمدی روشن در سایت غنی سازی نطنز اصفهان، بهره برداری از تست لوپ اکتیو تست سوخت راکتورهای تحقیقاتی در راکتور تحقیقاتی تهران، بهره برداری از مرکز ملی تحقیق و توسعه علوم و مهندسی مواد فردو ، بهره برداری از اولین شتاب دهنده خطی الکترون بومی در پژوهشگاه دانشهای بنیادین و آغاز عملیات اجرایی اولین شبیه ساز سنجش فرآیندی و آزمایشگاههای وابسته، پروژه ها و دستاوردهایی بودند که امروز از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور دکتر روحانی افتتاح شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز