پایان دوباره کاری ها با تشکیل کمیسیون حفاری

آسفالت های شهر، کمتر جراحی می شوند

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۹۵۵۲۴
آسفالت های شهر، کمتر جراحی می شوند
حفاری های چند باره از سوی سازمان های خدماتی مختلف در یک نقطه شهر، برای سال ها یکی از موارد نارضایتی شهروندان بود و به یکی از سوژه های طنز رسانه ای تبدیل شده بود. در این زمینه، تشکیل کمیسیون حفاری اقدامی است که شهرداری اصفهان را در به حداقل رساندن دوباره کاری های مخرب، یاری می کند.

به گزارش برنا از اصفهان، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در این زمینه اعلام کرد: کمیسیون حفاری با محوریت معاونت عمران شهرداری و به منظور به حداقل رساندن حفاری های مجدد از سوی سازمان های مختلف و نیز جلوگیری از حفاری های غیر مجاز تشکیل شده است.

ایرج مظفر با اشاره به درخواست شهروندان در خصوص هماهنگی شهرداری با شرکت های خدماتی برای جلوگیری از حفاری های بی مورد، مجدد و غیر مجاز افزود: حدود ۷۰ درصد تخریب آسفالت معابر فرعی بر اثر حفاری ها ایجاد می شود. چرا که پس از حفاری، زیرسازی ها به طور صحیح انجام نشده و تردد ماشین های سنگین، نفوذ آب از رفوژ فضای سبز به آسفالت و کاهش کیفیت آسفالت مجدد، سهم مهمی در تخریب آسفالت معابر اصفهان دارد.

وی از تشکیل کمیسیون حفاری با محوریت معاونت عمران شهری شهرداری و با حضور شرکت های خدمت رسان، معاونت خدمات شهری و شهرداری های مناطق خبر داد و افزود: این کمیسیون در سال گذشته 11 جلسه به صورت ماهانه و با هدف دریافت برنامه های آتی حفاری و به حداقل رساندن دوباره کاری ها در سطح شهر برگزار کرده و این جلسات در سال جاری نیز ادامه دارد.

وی تأکید کرد: برای دوام و ماندگاری آسفالت معابر باید زیرسازی خیابان ها از نظر دفع آب ها، وجود چاه ها و سفره های زیرزمینی، مکان های نشتی آب و زهکشی، به طور مرتب بررسی و کنترل شود، نه اینکه بدون توجه به این موارد، تنها آسفالت ریزی، انجام و هزینه های زیادی به شهر تحمیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز