فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از ۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۹:۰۸
کد خبر: ۷۱۲۰۶۴
کشف بیش از ۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان
ماموران این فرماندهی طی عملیاتی 24 ساعته موفق شدند، 60 محموله کالای قاچاق که بر اساس اعلام کارشناسان بیش از 68 میلیارد ریال ارزش دارد را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان؛ سردار "مهدی معصوم بیگی" در  گفت و گویی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا که یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در سال جاری به شمار می‌آید، ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان موفق شدند طی عملیاتی هوشمندانه در مدت 24 ساعت، 60 محموله کالای قاچاق را با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی از انبارهای تخلیه بار در سطح شهر و همچنین حین کنترل خودروهای عبوری در 3 ایستگاه ایست و بازرسی ورودی استان شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، لوازم یدکی، لوازم‌خانگی، دخانی، دارو، برنج، اسباب بازی، تجهیزات رایانه ای، لوازم صوتی و تصویری، لوازم الکتریکی، کفش، لباس و پتو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان ارزش محموله های کشف شده را بر اساس اعلام کارشناسان68 میلیارد و 896 میلیون و 940 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 60 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 115 نفر نیز دستگیر شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 3 کانتینر از محموله های کشف شده در این عملیات حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است، گفت: ارزش این محموله ها توسط کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال اعلام شده که کشف این مقدار توسط پلیس استان بی سابقه است.

سردار معصوم بیگی به افزایش توان عملیاتی، اشرافیت ماموران پلیس و نیز استفاده از تجهیزات پیشرفته برای شناسایی محموله های قاچاق در ایست و بازرسی های استان اشاره و بیان کرد: پلیس اصفهان در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده با قاچاقچیان کالا قاطعانه برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز