عسگری:

به واسطه دغدغه اولیا و مدیران پیش ثبت نام ها انجام می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۱۲۷۵۸
به واسطه دغدغه اولیا و مدیران پیش ثبت نام ها انجام می شود
رییس ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال هنوز دستورالعملی از وزارت آموزش و پرورش دریافت نکرده ایم اما به واسطه دغدغه ای که در میان مدیران و اولیا برای ثبت نام دانش آموزان هست اقدام به ثبت نام کرده ایم .

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، عسگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی سالهای گذشته آسیب های جدی از جمله کمبود فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی داشتیم که توانستیم با تمهیدات لازم از این چالش ها بگذریم.

وی ادامه داد: رعایت دستورات و مقررات در خصوص ثبت نام، تکریم ارباب رجوع ، محدودیت های منطقه ای مدارس ، تنظیم فرم ها ، رعایت عدالت در محدوده ها از جمله مواردی است که طی جلساتی که با روسای 6 ناحیه داشتیم مورد بررسی قرار گرفت و به همین خاطر تیم نظارتی را برای ثبت نام ها آماده کرده ایم و منتظر ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش هستیم.

عسگری علت تاخیر در ابلاغیه ثبت نام را احتمال تغییر در دوره اول تیزهوشان دانست و گفت : با تمام اینها ما امکانات را برای پیش ثبت نام ها ایجاد کرده ایم .

رییس ارزیابی و عمکرد پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: فرهنگسازی در امر مشارکت مردم با مدارس امر مهمی است و به همین خاطر ما باید انجمن اولیا و مربیان فعالتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر چه مردم بتوانند کمک های بیشتری را به مدارس بکنند فعالیت های فرهنگی اجتماعی مدارس هم رشد خواهد داشت و بدون کمک مردم نمی توانیم به اهداف تعیین شده در سند تحول برسیم.

عسگری در پایان تاکید کرد: هیچ ثبت نامی در غیر از محدوده انجام نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز