سرپرست ذوب‌آهن با نامه خداحافظی کرد

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۳۷۸۰
سرپرست ذوب‌آهن با نامه خداحافظی کرد
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن بعد از 4 سال حضور در این تیم از سمت خود کنار رفته و جای خود را به مجید حاج رسولی ها داد.

به گزارش خبرگزاری برنا- اصفهان و به نقل از  "ورزش سه" کار علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در این تیم به پایان رسید و از این بعد حاج رسولی ها که مانند شجاعی سابقه بازی در ذوب آهن را داشته است جای او را گرفت.

شجاعی بعد از کنار رفتن از این سمت در نامه ای نوشت: " بر خود لازم می دانم، در پایان حضورم در پست سرپرستی تیم فوتبال ذوب آهن، مراتب تشکر خود را از هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و به ویژه مدیرعامل باشگاه جناب آقای آذری عنوان دارم.  همچنین همین جا قصد دارم بدون ذکر نام تشکری ویژه داشته باشم از کلیه کادر اجرای، فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن که درخدمتشان بوده و با من همکاری بسیار صمیمانه داشتند. "

او همچنین در این نامه آورده است: " خداوند را شاکرم که در دوران حضورم به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن عنوان نایب قهرمانی آسیا، دو عنوان نایب قهرمانی لیگ، یک عنوان سومی لیگ برتر و سه عنوان قهرمانی جام حذفی به افتخارات ذوب آهن اضافه گردید که البته حاصل یک تلاش همه جانبه بود. امیدوارم ذوب آهن بزرگ در ادامه راه بتواند در همه رشته ها و در همه مسیرها موفق بوده و همچون گذشته از نام و اعتبار خود دفاع نماید."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز