حسین بانک:

۳ هزار بیمار خاص استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۱:۲۴
کد خبر: ۷۱۳۸۶۳
مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر بیمه شده بیماران خاص از جمله تالاسمی و ام اس هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا-اصفهان، حسین بانک پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه 40 میلیون بیمه شده را سازمان بیمه سلامت تحت پوشش خود قرار داده است، اظهار کرد: ارائه خدمات به کارکنان دولت، روستائیان و سایر اقشار و ارائه بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه همگانی ایرانیان به صورت رایگان از خدمات این بیمه در کشور است.

وی افزود: در استان اصفهان بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قار گرفتند که از این تعداد بیش از 3 هزار نفر بیمه شده بیماران خاص از جمله تالاسمی و ام اس هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به لزوم برنامه ریزی در راستای مدیریت منابع، کنترل و نظارت بر هزینه‌های حوزه سلامت گفت: در سال 97 سازمان بیمه سلامت با رویکرد مدیریت هزینه‌ها در نظام سلامت کار خود را پیش گرفته است تا بتوانیم علاوه بر عدم کاهش خدمات به بیمه‌شدگان، هزینه‌های این حوزه را کنترل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش مدیریت منابع و مصارف با رویکرد مدیریت هزینه در نظام سلامت بیان کرد: این همایش با همکاری بیمه سلامت در استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی و اصفهان 31 خردادماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

بانک با اشاره به محورهای این همایش افزود: راهکارهای مدیریت هزینه‌ها حوزه سلامت، خرید راهبردی خدمات مراقبین سلامت، نقش نظام‌های سلامت در کنترل هزینه و سهمیه بندی خدمات حوزه سلامت، فرصت‌ها و چالش‌ها از حمله محورهای این همایش یکروزه در اصفهان است.

 

نظر شما