چهار نسل ازهنرمندان اصفهان تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۵:۱۹
کد خبر: ۷۱۳۸۶۹
چهار نسل ازهنرمندان اصفهان تجلیل شدند
مراسم تجلیل از چهار نسل از هنرمندان اصفهان در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با حضور هنرمندان و مسؤولان برگزارشد.

به گزارش برنا- اصفهان، احسان مشکلانی دبیر جشنواره چشم انداز در خصوص این مراسم گفت: نزدیک به 2 سال است که این جشنواره موضوعی شروع به فعالیت کرده و نزدیک به یکهزار اثر به آن ارسال شده است.

وی افزود: در این 2سال سعی کردیم قسمت های مختلفی مثل بسته های آموزشی و کارگاه های آموزشی آماده کنیم و در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: امسال از بین آثار گروه های مختلف 300 اثر در بخش های مختلف انتخاب و در نهایت 50 اثر برای داوری برگزیده شد.

مشکلانی گفت: این آثار دربخش سینمای مستند ، داستانی و انیمشین ، بخش گرافیک شامل پوستر و آثار حجمی ، بخش روابط عمومی و امور فرهنگی شامل اینفوگراف، شعر و مقاله و سایر بخش های هنری شامل عکاسی ، بازیگری و تئاتر بررسی شد.

وی تصریح کرد: درمراسم اختتامیه این جشنواره از چهار نسل هنرمندان اصفهان برای اولین بار تجلیل شدند.

وی گفت: نسل اول هنرجویان ممتاز هستند که آثار و رتبه های بالایی داشتند، نسل دوم اساتید برتر حوزه فرهنگ و هنر ، سوم پیشکسوتان طراز یک حوزه فرهنگ و هنر و نسل آخر نیز چهار نفر از هنرمندانی که بودند که در قید حیات نیستند .

رئیس دانشگاه فرهنگ وهنر اصفهان افزود: در این مراسم ازخانواده مرحوم پورصفا، تاج اصفهانی ، ارحام صدر و آقا ضیاء امامی تجلیل شد.

جشنواره چشم انداز باهدف کشف چشم انداز های شغلی مطلوب و متناسب با فرد و جامعه در مرکز فرهنگ و هنر اصفهان وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجم تا یازدهم خرداد امسال در بخشهای مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.

در این رویداد هنری از مجموع هزار اثر رسیده به دبیرخانه ، 20 اثر به عنوان منتخب در طول برگزاری جشنواره ارائه شد.

 

نظر شما