استاندار اصفهان تاکید کرد:

احزاب باید جایگاه خود را در اداره کشور پیدا کنند

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۹:۰۹
کد خبر: ۷۱۴۲۷۹
احزاب باید جایگاه خود را در اداره کشور پیدا کنند
دکتر محسن مهرعلیزاده در نشست روسای احزاب استان اظهارداشت: احزاب باید جایگاه خود را در اداره کشور پیدا کنند و فعال، پرنفوذ و قوی در جامعه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در نشست رؤسای احزاب، تشکل ها و پشکسوتان سیاسی استان، که با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار گردید ، ضمن گرامیداشت شهادت حضرت علی(ع) و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله طاهری از مجاهدین و مبارزین عرصه انقلاب، بر لزوم تداوم و تکرار این جلسات تاکید کرد.

استانداراصفهان بر تقویت احزاب تاکید کرد و افزود: احزاب باید جایگاه خود را در اداره کشور پیدا کنند و در خانه ی احزاب باید مسائل جاری کشور و استان به بحث گذاشته شود و کسی که باید بر مسند قضاوت بنشیند ، افکار عمومی باشد.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه این جلسات بمنظور احیای گفتمان ها خواهد بود، افزود: احزاب باید فعال، پرنفوذ، قوی و با حضور در جامعه باشند.

مهرعلیزاده منشور وفاق احزاب استان را کامل و جامع خواند و گفت: این منشور می تواند در کشور الگو قرار گیرد و در این ارتباط مدیریت استان هر کمکی بتواند انجام خواهد داد و همچنین می تواند بستر لازم را برای تشکیل خانه ی احزاب فراهم نماید.

استانداراصفهان با بیان اینکه سال ۹۷ اوج طراحی هایی است که دشمنان و معاندین برای کشور در نظر گرفته اند، اظهارداشت: آنچه تاکنون رخ داده همانند خروج امریکا از برجام براساس طراحی ها بوده است و آنچنان این عمل قبیح بود که دیگر کشورها نیز متوجه اوج وقاحت این موضوع شدند و دموکراسی نیز ملعبه ای در دست این ها است.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه ایران اجماع جهانی علیه خود را به یک حق قانونی برای غنی سازی تبدیل کرد، افزود: دشمنان می خواهند که به هر طریقی مردم را خسته کنند و به بهانه ی مشکلاتی که البته وجود دارد ایجاد دردسر نمایند و به همین دلیل باید بسیار جدی باشیم و دولت نیز با قوت کار خود را به پیش خواهد بود و حمایت کامل رهبر معظم انقلاب را هم داشته و خواهد داشت.

وی اقتصاد مقاومتی و انتخاب شعار سال و اتفاقاتی که رخ داده است را فرصت بسیار بزرگی برای رشد و بالندگی کشور برشمرد و افزود: وحدت و همسویی بسیار مهم است و باید در برخی از مواقع گذشت نیز وجود داشته باشد تا به این وحدت دست یابیم.

مهرعلیزاده به مسائل استان اشاره کرد و افزود: مسئله ی آب با جدیت در حال پیگیری است و سامانه های انتقال آب، توزیع آب، وضعیت باغات و شرب و بهداشت و تمامی موادر با دقت دنبال خواهد شد.

استانداراصفهان در پایان از احزاب مختلف خواست پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف ارائه نمایند تا با همگامی یکدیگر مسائل را به پیش برند.

بیش از سخنان استاندار اصفهان ، ۳ نفر از رؤسا و پیشکسوتان احزاب استان ، به بیان دیدگاههای خود در خصوص مسائل مختلف استان پرداخته و از مواضع ، فعالیت ها و اهتمام ویژه استاندار تقدیر و تشکر نمودند.

 

نظر شما