بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۷:۱۷
کد خبر: ۷۱۷۰۴۷
برترین های بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان معرفی شدند.

به گزارش برنا- اصفهان، به همت همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیئت بولینگ استان اصفهان مسابقات بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با حضور ۳۲ شرکت کننده و در قالب ۱۶ تیم بین خانواده ها و شهروندان اصفهانی و برگزار شد.

مسعود داوودی رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که در ماه مبارک رمضان توفیق پیدا کردیم تا با مشارکت با معاونت ورزشی  وتفریحی شهرداری اصفهان مسابقات بولینگ خانوادگی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که با استقبال بسیار خوبی از طرف خانواده ها مواجه شد و انشاالله این امر بتواند سرآغازی باشد تا با مشارکت معاونت ورزشی و تفریحی شهرداری بتوانیم این مسابقات را در بین خانواده ها گسترش و شور و نشاط را در جامعه شاهد باشیم.

داوودی گفت: مسابقات را در رده سنی آزاد برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال خوبی شد و علاوه بر آقایان و بانوان تعدادی شرکت کننده هم در رده سنی نونهالان داشتیم که در کنار خانواده هایشان در یک محیط مفرح و با هیجانی خاص به مسابقه پرداختند.

وی افزود: از معاونت محترم ورزش و آقای ناظریان تشکر می کنم و می دانم که ایشان از بدنه ورزش هستند و ما هم بسیار خوشحالیم که توانستیم نقش کوچکی در برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بین تعاداد بسیار زیادی از رشته های ورزشی که برگزار شد داشته باشم.

رییس هیئت بولینگ استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در آینده نقطه پایان مسابقات استانی را در جام مولای عرشیان برگزار کنیم، به این صورت که ورزشکاران ما در طول سال به مسابقات بپردازند و برترین آنها در مسابقات جام مولای عرشیان شرکت کنند.

نتایج مسابقات بدین شرح است:

مقام اول: گلناز گلبان و میلاد گلبان

مقام دوم: محمد پاکروان و میلاد میرزا خانی

مقام سوم: مهدی ثابتی و امیرعلی ثابتی

 

نظر شما