مدیرعامل باشگاه سپاهان خبر داد :

برنامه ریزی و استراتژی برای سپاهان ۱۴۰۰

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۴:۵۲
کد خبر: ۷۱۸۵۷۶
برنامه ریزی و استراتژی برای سپاهان ۱۴۰۰
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: جلسه من و علی کریمی ۳ دقیقه به طول انجامید، کریمی گفت تمایلی به ماندن ندارد و ما هم قبول کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در نشست با اصحاب رسانه در ورزشگاه نقش جهان، پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

تابش در ابتدای این نشست خبری ضمن تقدیر از کیومرث فرحناک و حسام فتاحی گفت: این دو بازیکن برای سپاهان زحمات فراوانی کشیده اند و به پاس زحمات این عزیزان آن ها را به کادر پرسنلی باشگاه اضافه کردیم.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب تیم فوتبال این باشگاه در فصل گدشته اظهار کرد: در حوزه های غیر فوتبالی شریط خوبی داشتیم و نتایج مناسبی کسب کردیم، در بخش بانوان رضایت بخش کار کردیم و آکادمی های فوتبال باشگاه هم روال مناسبی را طی می کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: تاثیر گذارترین تیم باشگاه سپاهان، تیم فوتبال است که سعی می کنیم ناکامی ها را جبران کنیم. در حکم من هم آقای سبحانی تاکید داشتند که وضعیت تیم فوتبال را تغییر دهم.

تابش مبنی بر اینکه چرا بازیکنان پرورش یافته در تیم های پایه و مکتب باشگاه سپاهان به راحتی از این تیم جدا می شوند؟ خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلات زیادی در بحث قرارداد بازیکنان جوان و در قوانین فدراسیون فوتبال وجود دارد که به ما اجازه نمی دهد استفاده حداکثری از بازیکنان داشته باشیم ضمن اینکه با بازیکنان زیر ۱۸ سال فقط می توانیم قرارداد ۳ ساله منعقد کنیم.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۲۰ بازیکن که محصول آکادمی باشگاه هستند در تیم های بزرگ بازی می کنند و ممکن است چند بازیکن جوان تیم را به صورت قرضی در اختیار دیگر تیم ها قرار دهیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اخذ مجوز حرفه در سال گذشته توسط باشگاه سپاهان تصریح کرد: فصل گذشته اولین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه ای گرفتیم اما به دلیل ایرادات ورزشگاه نقش جهان نتوانستیم مجوز نهایی را دریافت کنیم. ورزشگاه نقش جهان از قدیم به گودال مرگ معروف بوده، بهترین چمن را دارد و در حال تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان هستیم ولی باید مشکلات تپه های پشت ورزشگاه را برطرف کنیم.

وی از برنامه ریزی و استراتژی باشگاه و کانون هواداران برای سپاهان ۱۴۰۰ خبر داد و نقش هواداران را در این برنامه بسیار زیاد دانست و گفت: هواداران یکی از افتخارات باشگاه سپاهان هستند، حق هواداران است که شرایط بهتری داشته باشند و کانون هواداران می تواند این مشکلات را مرتفع کند.

تابش با اشاره به تاثیر نتایج تیم فوتبال سپاهان و رودخانه زاینده رود در مسائل اجتماعی مردم اصفهان، اظهار کرد: آب زاینده رود و پیروزی های سپاهان، عامل خوشحالی مردم اصفهان بودند که متاسفانه در دو سه سال اخیر از این دو موضوع از آن ها دریغ شده است. امیدواریم هم تیم فوتبال سپاهان موفق شود و هم شاهد جاری شدن آب در زاینده رود باشیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اعلام بودجه ۴۳ میلیاردی باشگاه در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: این صحبت ها در شرایطی بیان می شود که بودجه کل سال قبل باشگاه سپاهان ۲۸ میلیارد بوده، خرج و دخل باشگاه سپاهان همیشه تحت نظارت است و در طول سال چند مرتبه ممیزی می کنیم.

وی در خصوص بودجه باشگاه در سال جاری گفت: تلاش می کنیم نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش بودجه داشته باشیم و برای این که شائبه ای بوجود نیاید قراردادها را سازمان لیگ ارائه می کنیم.

تابش در خصوص شرایط علی کریمی خاطر نشان کرد: دوست داشتم کریمی در سپاهان بماند ولی جلسه من و علی کریمی ۳ دقیقه به طول انجامید، کریمی گفت تمایلی به ماندن ندارد و ما هم قبول کردیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: با داشتن ورزشگاه نقش جهان چند امتیاز از سایر رقبا جلوتر هستیم و اگر مجتمع فولاد مبارکه نبود که ۴۰ میلیارد برای این ورزشگاه هزینه کند اکنون از نقش جهان ویرانه ای بیش باقی نمانده بود.

وی در خصوص حمایت از کالی ایرانی تاکید کرد: تلاش می کیم لباس های فصل رو را از برندها خوب داخلی تهیه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز