قلعه نویی در نشست خبری باشگاه سپاهان:

مربی نیستم که قول قهرمانی بدهم/ بازیکنان باید به پیراهن تیم افتخار کنند

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۳:۱۳
کد خبر: ۷۱۸۵۸۲
مربی نیستم که قول قهرمانی بدهم/ بازیکنان باید به پیراهن تیم افتخار کنند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ جایی قول قهرمانی نمی دهم ولی با بررسی شرایط متوجه می شوید که سپاهان شرایط خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری باشگاه سپاهان گفت: قلم اصحاب رسانه می‌تواند اثرگذار باشد و گاهی نوک قلم آنها از شمش خطرناکتر است.

وی با اشاره به نتایج فصول قبل تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: در کسب عنوان چهاردهم فصل قبل همه مقصر هستند و نمی شود فرد خاصی را نام برد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص جذب بازیکنان خارجی خاطر نشان کرد: برای جذب بازیکن خارجی حداقل ۸۰ فیلم از هر بازیکن مشاهده کردم تا به بازیکنی برسیم که به او احتیاج داریم، بازیکن مورد نظر را به باشگاه معرفی کردم و باشگاه هم نامه نگاری های لازم را انجام داده است.

وی افزود: بازیکن خارجی که داریم با دلار ۴۰۰۰ تومانی، یک میلیارد و صد میلیون تومان قرارداد می بسته ولی از او تخفیف گرفتیم و با ۹۰۰ میلیون تومان با او قرارداد بستیم.

قلعه نویی با اشاره به شرایط کی روش استنلی خاطر نشان کرد: قول می دهم کی روش شرایط بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد داشته باشد، سال قبل یک سری مشکل داشت که نتوانست قابلیت های خود را نشان دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیم فصل گذشته در مورد بازیکنانی که جذب کردم به من انتقاد کردند ولی در آخر فصل عذر خواهی کردند اما در جمع ما حضور ندارند!

وی مبالغ قرارداد بازیکنان جذب شده و تمدیدی را متناسب دانست و تاکید کرد: در مورد مبالغ بازیکنان ما تبلیغ منفی شده، اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد و سایر باشگاه ها به آن عمل کنند ما هم قراردادها را منتشر می کنیم.

قلعه نویی گفت: تمام بازیکنان جذب شده در لیست من بودند و ساعتها بحث و بررسی کردیم و بر اساس نیاز بازیکن جذب کردیم ولی به دنبال گزینه اصلی هستیم که هافبک طراح است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نحوه و زمان استفاده از بازیکنان جوان تصریح کرد: نحوه استفاده از بازیکنان جوان زمان مناسب طلب می کند، در فصل گذشته ۳۰ بازیکن از تیم پایه به تیم بزرگسالان اضافه شد اما نتیجه آن عنوان چهاردهمی بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم تا بعضی از بازیکنان جوان را به تیم دیگری بفرسیم و پس از کسب تجربه و بازی در لیگ بار دیگر به تیم باز گردند.

قلعه نویی در خصوص اینکه آیا قول قهرمانی می دهید؟ گفت: من مربی نیستم که قول قهرمانی بدهم، هیچ جایی این گونه قول نمی دهم ولی با بررسی شرایط متوجه می شوید که سپاهان شرایط خوبی دارد.

وی تاکید کرد: سپاهان یک نام بزرگ است، امثال من و بازیکنان می آیند و می روند اما باید به پیراهن تیم باید افتخار کنند.

قلعه نویی با اشاره تا تاثیر حضور محرم نوید کیا در سپاهان خاطر نشان کرد: بازیکنان باید نویدکیا را الگوی خود کنند و باید آن ها را مانند محرم تربیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: شخصا با علی کریمی صحبت کردم، بعد از آن در جلسه با تابش مسائلی مطرح کرده که درون خانوادگی است و نباید مطرح شود اما نمی شود بازیکنی را به زور نگه داریم.

وی ادامه داد: ما منافع باشگاه را در نظر می گیریم و تصمیم می گیریم، هرکسی خواست بماند در خدمتش هستم و هرکسی هم نخواست می تواند برود.

قلعه نویی تصریح کرد: من مهدی شریفی را دوست دارم، در تبریز متوجه مشکل مچ پای او شدم تا درمان کند اما این جدایی شاید به نفع او باشد و شرایط را برای او بهتر کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط فصل گذشته در باشگاه ذوب آهن گفت: در ذوب شرایط خوبی داشتیم، کدام مربی تیمی را که خودش ساخته رها می کند؟ اما هواداران سپاهان به من لطف داشتند و احساس دِین کردم، همه دلخوشی آن ها فوتبال است و باید انتظارات را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه با محرم نوید کیا به صورت مستقیم صحبت نکرده ام اظهار کرد: دوست دارم محرم در تیم باشد، باید با او صحبت کنم و پس از آن به جمع بندی برسیم.

قلعه نویی در خصوص جذب دروازبان های تیم تصریح کرد: گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است، مطمئنم هر ۴ دروازبان، دروازه ما را بیمه خواهند کرد، آن ها مربی خوبی دارند که باعث پیشرفت آن ها خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: با سروش رفیعی در ارتباط هستم، در لیست من جزو گزینه ها بود ولی به دلایلی این مسئله منتفی شده است.

وی در خصوص رفتار باشگاه تراکتورسازی تبریز در جذب بازیکنان آزاد این تیم اظهار کرد: در ذوب اعلام کردیم بازیکنی از تراکتور نمی گیریم اما نیم فصل مخفیانه با بازیکنان ما مذاکره کردند و ۳ بازیکن ما را بردند، چطور آن کار خوب بود ولی ما کار بدی کردیم؟

قلعه نویی افزود: من حتی برای خرید کیانی با مالک تراکتورسازی صحبت کردم و گفتم که کیانی را نگه دارید اما کیانی ترجیح داد یک سال از تراکتور جدا باشد و در زمان مناسب به تراکتور باز گردد، به همین دلیل تنها بازیکنی بود که با او یک ساله قرارداد بستیم، ضمن اینکه من قبلا دینم را به تراکتور ادا کردم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز