سعید آذری:

هدف ذوب آهن قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۱۸۶۷۴
هدف ذوب آهن قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است
مراسم معارفه رسمی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن فردا برگزار می‌شود.

به گزارش برنا- اصفهان،  سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در جلسه معرفی سرمربی جدید تیم به بازیکنان تیم در شروع تمرینات بدن سازی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با تغییرات اساسی که در ساختار تیم فوتبال انجام دادیم، به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی افزود: امسال کسی به مجموعه ما اضافه شده، که با علم روز فوتبال دنیا آشناست و شخصیت و کرامت بین المللی دارد. "نمازی زاده" رزومه بزرگی دارد و با آدم‌های بزرگی هم کار کرده است.

آذری به امکانات سخت افزاری باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: ما قوی‌ترین تیم ایران هستیم. امکانات خوبی در اختیار داریم و افتخارات کسب شده بسیار خوبی داریم. چهارمین سال متوالی است که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داریم و آینده خوبی را در پیش روی خود خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: روند حرکتی خوبی را طی کرده‌ایم و به رشد خود ادامه می‌دهیم، زیرا به صورت برنامه محور عمل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به انتخاب "امید نمازی زاده" به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خاطر نشان کرد: همه مربیانی که در زمان حضور من به ذوب آهن آماده‌اند، مربیان قابل احترامی هستند، اما فکر می‌کنم "امید نمازی زاده" بهترین انتخاب برای ذوب آهن بود.

ویخطاب به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال سال اثبات توانمندی‌های شماست و ما باید خیلی چیزها را ثابت کنیم و به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم دست یابیم.

خاطرنشان می گردد مراسم معارفه رسمی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن روز دوشنبه 28 خرداد ماه در محل خانه وزنه برداری واقع در ملک شهر - انتهای خیابان 17 شهریور برگزار می گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز