رییس کل دادگستری استان:

دستگاه قضایی برای جلوگیری از ورشکستگی بنگاه های اقتصادی و صنعتی تلاش نموده است

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۲۰۱۰۹
دستگاه قضایی برای جلوگیری از ورشکستگی بنگاه های اقتصادی و صنعتی تلاش نموده است
ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر استان در دادگستری مرکز تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان،  در این نشست که با حضور مسؤولان قضایی، مدیران و نمایندگان سازمانها و ارگانهای دولتی و خانواده معظم شهدای هفتم تیر استان تشکیل شد، احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر سال 60 و در رأس آنها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره) و هفته قوه قضاییه بیان داشت: هفته قوه قضاییه هر سال فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه های بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی شهید آیت الله دکتر بهشتی که بحق به تعبیر امام راحل(ره) یک ملت بود برای ملت ایران.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب از طریق نفوذ فکری در جامعه سعی در ضربه زدن به نظام را دارند و لازم است با هوشیاری و تبیین افکار و اندیشه های بزرگان انقلاب همچون شهید بهشتی(ره) با این توطئه نیز مقابله نمود.

رییس دستگاه قضایی استان همچنین این هفته را زمان خوبی برای انعکاس عملکرد و فعالیتهای دستگاه قضایی دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات و سیاستهای قوه قضاییه و زحمات قضات در رسیدگی به پرونده ها و تحقق عدالت و استقرار امنیت پایدار در طول چهل سال عمر انقلاب نیازمند انعکاس و اطلاع رسانی شایسته به عموم است و این هفته زمان مناسبی است که بیش از ایام دیگر سال به این مهم پرداخته شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به پرونده ها به امور مهمی از جمله پیشگیری از وقوع جرم، مسایل فرهنگی و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری و تولید ملی و تلاش برای جلوگیری از ورشکستگی بنگاه های اقتصادی و صنعتی و... نیز پرداخته که نتایج مثبتی تا کنون حاصل شده است.

ایشان در پایان برنامه های دادگستری استان را در این ایام تشریح کرد.

شایان ذکر است خواهر شهید بهشتی نیز در این جلسه به بیان و تشریح دیدگاهها و زندگی شخصی و افکار و اندیشه های شهید بهشتی پرداخت و تداوم برنامه های این هفته را در طول ایام سال خواستار شد و بر انس و الفت بیشتر مسؤولان و روحانیت با مردم به خصوص قشر جوان تأکید کرد.

در این جلسه نماینده هر یک از سازمانها به بیان دیدگاهها، نقطه نظرات و برنامه های اجرایی خود در هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم هفته قوه قضاییه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز