سلطان حسینی:

تنیس ورزش مرفهین نیست

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۴:۳۵
کد خبر: ۷۲۱۰۱۲
تنیس ورزش مرفهین نیست
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خطاب به رییس جدید هیئت تنیس استان گفت: با اینکه گفته می‌شود تنیس از جمله رشته های ورزشی مربوط به قشر مرفه است اما فراوانی و رشد آن را هر روز در بین اقشار مختلف مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگاربرنا-اصفهان، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و عملکرد روسای قبلی کار سختی را پیش رو دارید، امیدوارم روند خوب و پیشرفت گذشته ادامه داده شود.

وی افزود: با اینکه گفته می‌شود تنیس از جمله رشته های ورزشی مربوط به قشر مرفه است اما فراوانی و رشد آن را هر روز در بین اقشار مختلف مشاهده می‌کنیم. و می فهمیم که این رشته جایگاه خود را در بین همه پیدا کرده و شرایط برای استفاده دیگر اقشار نیز با هر درآمدی ایجاد شده است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: توسعه ورزش وظیفه سازمانی، ملی و مذهبی ما است، هیچ کار خیری بهتر از ورزش نیست.

سلطان حسینی گفت: بهترین موضوعی که با آن می توانیم مردم را شاد کنیم ورزش است. ورزش و رویدادهای مربوط به آن موجب می شود تمام سختی ها و ناملایمات فراموش شوند. در این شب ها این مساله با پخش مسابقات والیبال وفوتبال کاملا قابل لمس است. زمانی که تیم ملی آن قدر خوب بازی می کند که موجب غرور همگان می شود و مقام معظم رهبری واکنش نشان می دهند این نشان از بالا بودن ارزش آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز