استاندار اصفهان:

جهاد دانشگاهی یک مجموعه مورد وثوق ، دانش محور و بی ادعا می باشد

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۶:۳۶
کد خبر: ۷۲۳۲۲۹
جهاد دانشگاهی یک مجموعه مورد وثوق ، دانش محور و بی ادعا می باشد
دکتر مهرعلیزاده در دیدار دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور از این نهاد بعنوان یک مجموعه مورد وثوق و دانش محور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی کشور و رؤسای مراکز جهاد دانشگاهی اصفهان با ایشان با اشاره به نگاه مثبت خود در خصوص جهاددانشگاهی، اظهارداشت: اعضای این نهاد مورد وثوق، باسواد و بی ادعا هستند و منابع علمی خوبی در این مجموعه وجود دارد.

استانداراصفهان با اشاره به فعالیت این نهاد در ابعاد مختلف ، اظهارداشت: مدیریت استان نیز در تمامی ابعاد به فعالیت می پردازد و لازم است که جهاددانشگاهی در کنار مدیریت استان باشد و روش های علمی و ایده های جدیدی را برای حل مشکلات ارائه نماید و در این راستا می توان فعالیتهای ماموریت محور و پروژه محوری را به این مجموعه واگذار نمود.

مهرعلیزاده عمده دلیل توقف پروژه های استان را بورکراسی اداری خواند و افزود: باید اعضای این نهاد با همان روحیه جهادی پیگیر در تسریع اجرای پروژه های خود باشند.

محسن مهرعلیزاده به مشکل آب اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه آب مایه ی حیات است ، برای حل این مشکل به دنبال راهکارهای عملیاتی هستیم و اگر روحیه ی امروز مدیریت استان و دستگاه ها در خصوص رفع مشکل آب در ۲۰ سال گذشته هم وجود داشت امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

استانداراصفهان اجرای طرح اشتغال و اشتغال جایگزین پایدار برای کشاورزانی که با کمبود آب مواجه شده اند را کار بسیار بزرگی برای حل بخشی از مشکلات کمبود آب در استان برشمرد که با قوت در حال پیگیری و انجام می باشد.

 

نظر شما