نوروزی : آینده تنیس روی میز اصفهان درخشان است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۰۵۸
کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران فعالیت های صورت گرفته در استان اصفهان را در کشور بی نظیر خواند و گفت: با توجه به زیر ساخت های خوب و استانداردی که هیئت استان اصفهان ایجاد کرده اینده این رشته در اصفهان و کشور درخشان خواهد بود.

افشین نورووزی در گفت و گو با خبرنگا ورزشی برنا-اصفهان، اظهار کرد: برای من به عنوان بازیکنی که خارج از استان اصفهان هستم و غیر بومی لیگ استان هستم بسیار جذاب بود  که در لیگ استان اصفهان بازی کنم.

وی افزود: سطح  کیفی مسابقات بسیار خوب بود، بازیکنان نوجوان و جوان و با انگیزه ای در این مسابقات شرکت داشتند که جا دارد از زحمات رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران تشکر کنم که چنین شرایطی را برای نوجوانان و جوانانی که می خواهند آینده تنیس روی میز استان و کشور شوند  فراهم کردند

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از وضعیت این رشته در کشور دارم، یک چنین شرایطی در ایران تقریباً به ندرت وجود دارد که یک لیگ استانی در چنین سطحی و با این کیفیت بازیکنان برگزار شود و مطمئن هستم در آینده نتیجه آن را  بر روی تنیس روی میزاستان و کشور را خواهید دید.

 

بازیکن ملی پوش تیم توکا فولاد گفت: اولین ابزار برای رشد و پیشرفت بخش امکانات سخت سخت افزاری است که با توجه به زحمات رئیس هیئت فعال استان اصفهان چنین سالن بسیار زیبا و بااستانداردی فراهم شده که تمامی موارد استاندارد کامل بین المللی را دارد و حتی می‌تواند میزبان مسابقات بین المللی را داشته باشد. کف پوش،میزهای بازی و حتی نور سالن بسیار خوب و در حد استانداردهای بین المللی است این امتیاز خوب و مثبتی است که هیئت در اختیار مربیان و ورزشکاران اصفهان قرار داده است.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به مربیان خوبی که در اصفهان حضور دارند و همچنین تعداد بازیکنان نونهال و نوجوان و کم سن و سالی که در تنیس روی میز استان اصفهان فعال شده اند  فکر می کنم با همتی که انجام می دهند و حمایت هیئت به عنوان متولی این رشته آینده درخشانی پیش روی  تنیس روی میز استان اصفهان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز