شهنازی:

برای اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا آماده هستیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۰:۰۳
کد خبر: ۷۲۵۱۰۶
برای اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا آماده هستیم
دبیرکل ملی المپیک با اعلام خبر وضعیت مطلوب تمام تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: اگر بخواهیم طی هفته جاری هم اعزام شویم تیم ها در آمادگی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، شاهرخ شهنازی در ارتباط تلفنی برنامه ورزشی ضربه آزاد شبکه اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه تمام تیم ها در رشته های مختلف ورزشی در آمادگی کامل هستند. تمامی پیش بینی ها و تدارکات لازم تهیه و در اختیار تیم ها قرار داده شده است.

وی ادامه داد: طی بازرسی هایی که به همراه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون های مختلف از اردوها داشتیم هیچ گونه گلایه و شکایتی نداشتیم و اردوها در وضعیت مطلوب و با کیفیت در حال برگزاری هستند.

وی با اشاره به حمایت استاندار اصفهان از ملی پوشان اصفهانی و اختصاص پاداش جداگانه برای مدال آوران استان گفت: باید از مهرعلیزاده به واسطه این حمایت و ایجاد انگیزه تشکر کنم و امیدوارم ورزشکاران اصفهانی بتوانند در کنار دیگر ملی پوشان در مسابقات آسیایی درخشش داشته باشند.

شهنازی همچنین از افرایش ۳۰ درصدی حضور بانوان در مسابقات آسیایی جاکارتا خبرداد و خاطر نشان کرد: بین ۱۱۰ تا ۱۱۵ بانوی ورزشکار در قالب رشته های مختلف در این دوره از بازی ها حضور دارند و البته با توجه به توانمندی های آنان امید زیادی به کسب مدال توسط آن ها داریم تا بتوانیم در پایان این دوره از بازی های آسیایی در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز