در برنامه فوتبال به وقت اصفهان مطرح شد :

 دکتر عیدی: طرفدار برزیل و سپاهانم

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۲۵۱۲۶
 دکتر عیدی: طرفدار برزیل و سپاهانم
 پنجمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، این ویژه برنامه ها با محوریت پخش دیدارهای مهم و جذاب فوتبال داخلی و بین المللی همچون رقابت های جام جهانی، لیگ برتر ایران، جام ملت های اروپا و آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، دیدارهای مهم و حساس لیگ های معتبر اروپا به همراه آیتم های جذاب دیگر، میزگردهای ورزشی و تحلیل و بررسی بازی ها با حضور ستارگان و بزرگان فوتبال برپا شده است.

پنجمین ویژه برنامه این سلسله از  همایش ها با محوریت پخش دیدار تیم های ملی  برزیل و مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی همراه بود.

احمد باغبانباشی کاپیتان اسبق سپاهان که سابقه آقای گلی فوتسال جام ملت های آسیا را هم در کارنامه دارد، کارشناس و مهمان این ویژه برنامه بود که در سخنانی راجع به دیدار تیم های ملی برزیل و مکزیک نظراتش را ابراز داشت و البته در ادامه نیز از خاطراتش از حضور در سپاهان گفت.

دکتر عیدی معاون شهردار اصفهان و رییس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان هم از مهمانان این برنامه بود و اعلام کرد که بعد از ایران طرفدار تیم ملی برزیل است و در فوتبال باشگاهی هم هوادار سپاهان است.

دوستداران فوتبال برزیل که با دو تیم محبوبشان به مکزیک به وجد آمده بودند در پایان این دیدار خوشحال و شادمان فرهنگسرای اسوه را ترک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز