مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بحران هایی که ترامپ به راه انداخته، چیزی نیست/ خبرگزاری برنا در امیدبخشی به جامعه موفق عمل کرده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۲۵۹۲۷
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به هجمه هایی که دشمنان ایران به راه انداخته اند، گفت: بحران ها و جنگ سردی که ترامپ به راه انداخته در مقابل جنگ تحمیلی و بحرانهای پس از انقلاب  چیزی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم اختتامیه نشست سراسری خبرگزاری برنا اظهار کرد:  کسانی که در سراسر ایران خبر هایی را منتشر می‌کنند، خبرهایی است که  همراهی دولت و بهتر است، بگوییم همراهی انقلاب از درون خبرها استنباط می شود.

وی افزود: به جای یأس و ناامیدی، باید امید به مردم بدهیم. تدبیری که در دولت آقای روحانی طی این چند سال صورت گرفته است را شما به اطلاع مردم رساندید.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: من باید در حوزه ورزش صحبت کنم؛ اما هر کدام از ما رسالت هایی را در هر برهه ای از زمان داریم. شاید کاری که شما کدام در استان خود انجام می دهید بسیار شاخص تر از کارهایی باشد که در ادارات انجام می شود، زیرا شما اطلاعات دقیق را به اطلاع مردم می رسانید.

سلطان حسینی با اشاره به هجمه ها و توطئه های دشمنان ایران طی سالهای پس از انقلاب بیان کرد: بحران ها و جنگ سردی که ترامپ به را انداخته چیزی نیست که از آن بترسیم و اصحاب رسانه باید همچون همیشه که در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه نقش بسزایی داشتند به رسالت خود در این زمینه ادامه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با تقدیر از عملکرد مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: من در دانشگاه تحلیل محتوای رسانه ای تدریس می کردم و امروز هم با بررسی محتوای خبرگزاری برنا عرض می کنم که در طول مسوولیت آقای مبین، این خبرگزاری تلاش کرده به جامعه امید بخشی کند و در کنار دولت قرار گیرد و موفق هم بوده است.

لازم به ذکر است نشست سراسری خبرگزاری برنا در اصفهان و با حضور دبیران و سرپرستان استانی این خبرگزاری به مدت دو روز برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز