سردبیر خبرگزاری برنا:

دست به دست هم می‌دهیم و آب سردی روی برنامه داغ تابستانی دشمن می‌ریزیم/ خزان سمن ها در دولت تدبیر و امید به پایان رسید/ رسانه‌ها باید به شفافیت و مبارزه با فساد کمک کنند اما بذر ناامیدی نپاشند

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۶:۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۶۱۸۵
سردبیر خبرگزاری برنا با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها ناظران صادق کشور هستند و با نظارت خود می‌توانند به شفافیت و مبارزه با فساد کمک کنند.

 

به گزارش خبرنگار برنا- استان اصفهان، یاسر صادقی سردبیر خبرگزاری برنا در پنجمین نشست سالیانه سراسری مدیران ارشد برنا که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از میزبانی خوب خبرگزاری برنا در اصفهان و مسئولان ورزش اصفهان در اداره ورزش وجوانان استان باید تشکر کنم. زیبایی اصفهان را با پذیرای خوبی که داشتید ما زیباتر دیدیم.

او با اشاره به سخنان پروفسور  عابدی درباره مظلومیت اصفهان و مشکل آب در این استان گفت: ما با خودخواهی تمام زمانی که مهرعلیزاده استاندار اصفهان بودند با ایشان تماس گرفتیم؛ که آقای نجفی رفتند و به تهران برگردید برای شهرداری تهران. ایشان گفتند «اصفهان خیلی کار دارم، مردم از نظر آب مشکل دارند و من به مردم اصفهان قول داده ام که برای رفع مشکلات کمک کنم اگر شما هم می‌خواهید کمک کنید به اصفهان بیایید». این نشان می دهد عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است.

صادقی با اشاره به رسالت خبرگزاری برنا خاطر نشان کرد: خبرگزاری برنا صدای رسای نسل جوان است و همکاران من در سراسر کشور تلاش می‌کنند که صدای جوانان را به گوش همه برسانند.

سردبیر خبرگزاری برنا تصریح کرد: کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته برای رسیدن به اهداف خود به سمن ها و رسانه ها تکیه کرده اند.

صادقی تصریح کرد: متاسفانه در دوره‌های گذشته شاهد خزان سمن‌ها بودیم، اما در دولت تدبیر وامید با همت وزارت ورزش و جوانان سمن‌ها دوباره شروع به کار کردند و حدود ۲۸۰۰ سمن دوباره با گرفتن مجوز فعالیت خود را آغاز کردند.

او افزود: در وزارت ورزش و جوانان خصوصا در معاونت جوانان فقط مجوز صادر نکرده اند و بسیاری از امور به  سمن ها سپرده شده است.

صادقی گفت: امیدواریم در همه وزارت خانه ها، سازمان ها و نهادها مانند وزارت ورزش و جوانان از این ظرفیت توانمند و جوان استفاده کنند تا با سرعت بیشتری به سمت توسعه حرکت کنیم.

صادقی تاکید کرد: خبرگزاری برنا همچون همیشه آماده است تا صدای جوانان و سمن های کشور باشد و از همه همکارانم در استان ها می خواهم بسترهای لازم را برای ارتباط بیشتر و بهتر با سمن ها فراهم کنند تا فعالیت های آنان بیشتر و بهتر دیده شود.

سردبیر خبرگزاری برنا با اشاره به نقش رسانه‌ها در حرکت کشورها به سمت توسعه گفت:  با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در کشور تاکید کرد: رسانه‌ها ناظران صادق کشور هستند که با نظارت خود می‌توانند به شفافیت و مبارزه با فساد کمک کنند. اما باید دست آن‌ها را باز گذاشت.

او با بیان اینکه «باید مواظب باشیم به نام شفافیت به امید مردم لطمه نزنیم» تصریح کرد: به طور حتم ما شفافیت را برای امید آفرینی می‌خواهیم. برای از بین بردن فساد و امیدوار کردن مردم. ناامیدی مردم هدفی است که به دشمنان کمک می‌کند. می دانید امریکا واسراییل و بن سلمان ودیگر دشمنان ایران دست به دست هم دادند تا امید مردم ایران و پس از کشور را از بین ببرند.

 سردبیر خبرگزاری برنا تاکید کرد: با تلاش به شفافیت و مبارزه با فساد کمک می کنیم اما بذر  ناامیدی نمی پاشیم.

صادقی تصریح کرد: در خبرگزاری برنا ایجاد نشاط وامید همیشه جزو اولویت‌ها بوده است و از این به بعد نیز با قدرت بیشتری این روند را ادامه خواهیم داد.

سردبیر خبرگزاری برنا در پایان تاکید کرد: رسانه ها، مردم و مسوولین دست به دست هم می دهیم و آب سردی روی برنامه های داغ تابستانی دشمن می ریزیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز