ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان:

در هندوستان مهد کبدی دنیا مسابقات تدارکاتی خواهیم داشت / همه فکر و ذکرمان طلای جاکارتا است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۲:۲۷
کد خبر: ۷۲۶۲۸۲
در هندوستان مهد کبدی دنیا مسابقات تدارکاتی خواهیم داشت / همه فکر و ذکرمان طلای جاکارتا است
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا به هندوستان می‌رویم تا برابر تیم‌های خوب و قدرتمندشان دوستانه مسابقه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که سال گذشته به میزبانی گرگان برگزار شد، عملکرد ایرانی‌های ملی‌پوش در دو بخش آقایان و بانوان فوق‌العاده بود به طوری که با بالا بودن سطح رقابت‌ها در کسب نتیجه عالی عمل کردند.

حضور کشورهای مطرح و قدرتمند آسیایی این رشته نیز کار را برای تیم‌ها کمی سخت کرده بود اما ملی‌پوشان ما آماده‌ بودند؛ در نهایت هم تیم ملی بانوان کشورمان با نمایش خوبی که داشت، موفق شد بعد از هند و کره جنوبی، به طور مشترک با سریلانکا بر سکوی سوم بایستد و نشان دهد که کبدی ایران هم در آسیا از قدرت‌های برتر این رشته هیچ چیز کم ندارد.

مرضیه عشقی کبدی‌کار اصفهانی، کاپیتان تیم ملی، که نتیجه به دست آمده در آن رقابت‌ها را حاصل یک کار خوب تیمی می‌دانست، امید داشت سال 97 هم با درخشش در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتوانند یک سال خوب و به یادماندنی را برای این رشته در ایران رقم بزنند.

وی که با حضور در تمرینات اردوی تیم ملی برای مسابقات آماده می‌شود، امیدوار است این بار نتایج خوب گذشته در جاکارتا تکرار شود.

مرضیه عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: قبل از عید تمرینات اردوی تیم ملی آغاز شد به طوری که تا الان 10 مرحله از این اردوها را پشت سر گذاشتیم؛ دهمین مرحله اردوها در ارومیه برگزار شد.

وی افزود: تا اینجا تیم به هماهنگی نسبی رسیده اما لازم است که باز هم روی نقاط قوت و ضعفمان کار کنیم تا ببینیم بیشتر باید روی چه چیزهایی کار شود.

وی عنوان کرد: ده مرحله اردویی که گذشت، توانستیم از نظر فنی و تکنیکی به نقطه هدف برسیم ولی با این حال هنوز هم نیاز به برنامه داریم؛ از این رو تصمیم گرفته شده که مسابقات دوستانه و تدارکاتی در کشور هندوستان داشته باشیم؛ 20 تیر ماه جاری هم عازم هستیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان اضافه کرد: هندوستان مهد کبدی دنیا و قدرت برتر جهان در این رشته است که استان‌های خوب با مکان‌های تمرینی مناسب این ورزش زیاد دارد؛ ما یک سفر خوب به بمبئی و سایر شهرستان‌های هند خواهیم داشت و با برنامه‌ریزی تمرینات تکنیکی‌مان را انجام می‌دهیم، چند بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های قوی و قدرتمندشان خواهیم داشت که می‌تواند برایمان یک حریف قوی محسوب شود و یک تمرین خوب به حساب آید.

فدراسیون پیش‌بینی یک‌چنین بازی‌های دوستانه‌ای را کرده بود

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا این برنامه را تدارک دید و به لحاظ آمادگی بیشتر بسیار به تیم کمک کرد، ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب یک نتیجه خوب پاسخگوی این زحمات باشیم.

عشقی بیان داشت: امسال هم کاپیتان تیم هستم، طبیعی است که فشار کاری روی من بیشتر است اما انگیزه زیادی دارم چون کادر فنی خوبی داریم و هم‌تیمی‌هایم قوی هستند؛ فدراسیون با امکاناتی که فراهم آورده آرامش خوبی را القا کرده و این حس را به تیم هم انتقال داده است.

وی ادامه داد: از نظر اینکه روانشناس در کنار تیم هست، مربی بدنساز خوب و تمرینات تکنیکی خوبی که داریم، همه چیز عالی است.

بازیکن تیم ملی در پایان اذعان داشت: ما بازیکنان هم با آرامش کار می‌کنیم، از نظر بدنسازی در وضعیت خوبی هستیم و دغدغه‌ای نداریم؛ تمام فکر و ذکرمان طلای جاکارتا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز