برگزاری مسابقات کاراته استانی به میزبانی شهرستان سمیرم

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۶۳۸۵
برگزاری مسابقات کاراته استانی به میزبانی شهرستان سمیرم
مسابقات کاراته استانی به میزبانی شهرستان سمیرم برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، هیات کاراته سمیرم با همکاری اداره ورزش و جوانان ، میزبان مسابقات کاراته استانی (سبک شیتوریو اینوئی ها )در تاریخ 15/4/97 در محل سالن 17 شهریور ورزشگاه شهیدصابری بود.

در این مسابقات تعداد 215 شرکت کننده در قالب 5 تیم در رده سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم سمیرم توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود نماید.سیدمحمدرضا فلسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت با توجه به شاخصه های فراوان سمیرم این اداره آمادگی کامل دارد میزبانی مسابقات کشوری را نیز در این شهرستان برگزار نماید.جهانبخش رشیدی رئیس هیات کاراته شهرستان سمیرم هدف از برگزاری این مسابقات را رشد و توسعه ورزش کاراته نام برد .

میرحاج رئیس عالی سبک شیتوریو اینوئی ها و عضو هیات رئیسه سبک در کشور ،انالی رئیس سبک در استان ،طهامی از پیشکسوتان سبک و رئیس کمیته داوران در استان ،سید بلال موسوی نماینده سبک در شهرستان سمیرم ،عبدالهی نماینده سبک در شهرستان شهرضا از این مسابقات بازدید نمودند.

شهرستان سمیرم با دارا بودن بیش از 4000 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی و پتانسیل های فراوان سالانه میزبان سه الی چهار مسابقه استانی و کشوری می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز