سعید آذری:

۲۰ روز به شروع لیگ مانده اما نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید به مصاف نساجی برویم

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۹:۵۵
کد خبر: ۷۲۷۵۰۲
۲۰ روز به شروع لیگ مانده اما نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید به مصاف نساجی برویم
دغدغه اصلی ما اکنون این است که در فاصله ۲۰ روز به آغاز مسابقات لیگ برتر نمی‌دانیم در هفته اول باید در کدام ورزشگاه با نساجی قائمشهر بازی کنیم یا اینکه این مسابقه کجا انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ، سعید آذری در مورد وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: وضعیت تیم ما خوب است، تمرینات مستمری را تیم انجام می‌دهد و براساس برنامه ارائه شده سرمربی، بازی‌های تدارکاتی هم داشتیم و داریم اما دغدغه اصلی باشگاه ذوب‌آهن این نیست که چند جلسه تمرین کرده‌ایم و چه بازی‌های تدارکاتی‌ای داشته‌ایم، دغدغه اصلی ما اکنون این است که در فاصله ۲۰ روز به آغاز مسابقات لیگ برتر نمی‌دانیم در هفته اول باید در کدام ورزشگاه باید با نساجی قائمشهر بازی کنیم یا اینکه این مسابقه کجا انجام می‌شود.

وی افزود: این مسئله را هم به فدراسیون فوتبال و هم به رئیس محترم فدراسیون فوتبال آقای تاج گفته‌ام، من عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هم هستم اما مرتب دارم این سوال را می‌پرسم که بازی ذوب‌آهن با نساجی قائمشهر در کدام شهر و در کدام ورزشگاه قرار است برگزار شود و جوابی برای آن از کسی دریافت نمی‌کنم. فرق فوتبال ما با سطح اول فوتبال جهان همین مسئله است. من امروز از مسئول حرفه‌ای سازی سازمان لیگ پرسیده‌ام شما که از ورزشگاه وطنی قائمشهر بازدید کردید آیا بازی ما در این ورزشگاه برگزار می‌شود یا نه، که او می‌گوید نمی‌دانم!

آذری با اشاره به آغاز لیگ گفت: ما باید برای بازی با نساجی برنامه خودمان را بدانیم، در شهر میهمان هتل رزرو کنیم، بلیت رفت و برگشت بگیریم اما در فاصله ۲۰ روز به آغاز مسابقات هیچکدام از این مسائل را در مورد بازی با نساجی نمی‌دانیم حتی نمی‌دانیم که قرار است ۴ مرداد به میدان برویم یا ۵ مرداد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه شما خودتان عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هم هستید، گفت: نه، من دیگر در هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور ندارم و با ارسال نامه‌ای به آقای تاج از سمتم استعفا کردم، من می‌خواهم تمام تمرکزم روی ذوب‌آهن باشد، انتظارات از تیم ما بالاست و می‌خواهم با تمام انرژی و توان در باشگاهم کار کنم ضمن اینکه رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان هم هستم و به دلیل مشغله کاری استعفایم را خدمت رئیس محترم فدراسیون ارائه کردم.

آذری در مورد اینکه شاید آقای تاج با استعفای شما موافقت نکند، گفت: وظیفه‌ من این بود که استعفایم را به رئیس محترم فدراسیون ارائه کنم زیرا وقتی نمی‌توانم حق و حقوق کسانی که به من رأی داده‌اند را به طور کامل دنبال و پیگیری کنم و از حقوقشان دفاع کنم بهتر است که بروم. وقتی در جلسات نمی‌توانم آنطور که باید و شاید از حقوق باشگاه‌ها دفاع کنم بهتر است که به صورت فیزیکی جای یک نفر دیگر را پر نکنم و بروم زیرا آدمی نیستم که وقتی تاثیرگذار نباشم در جایی بمانم. من وظیفه‌ام بود که به تاج استعفایم را بدهم.

وی در مورد حضور یک تیم قطری در اصفهان گفت: ما تیم قطری را به اصفهان دعوت نکرده‌ایم یک باشگاه قطری از ما درخواست اردو کرده که ما هم کارهای اولیه را انجام داده‌ایم، وقتی این باشگاه به اصفهان بیاید ما هم با آنها یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم، اسم باشگاه را هم بعد از نهایی شدن مسئله اعلام می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز