اعتراف به ۴۵ فقره سرقت در اصفهان

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۷۵۴۵
اعتراف به ۴۵ فقره سرقت در اصفهان
مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را که در منطقه جنوب شهر"اصفهان" مرتکب 45 فقره سرقت شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی اصفهان  اظهار داشت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده جنوب شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین سرقت از داخل یک سواری پژو دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبه رو شد به 45 فقره سرقت اموال خودروهای شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به همشهریان توصیه کرد: در زمان پارک خودرو برای مدتی طولانی، هر از چند گاهی به خودروی خود سر بزنید، قرار دادن وسایل بر روی صندلی‌های خودرو یا نصب تجهیزات گران‌قیمت، باعث تحریک سارقان به سرقت داخل خودرو می‌شود که لازم است از قرار دادن اموال با ارزش خود بر روی صندلی خودرو خودداری کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز