معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان عنوان نمود:

با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری استان، زمان دریافت مجوز سرمایه گذاری به صفر خواهد رسید

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۸:۲۴
کد خبر: ۷۲۷۶۹۰
با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری استان، زمان دریافت مجوز سرمایه گذاری به صفر خواهد رسید
محمد علی شجاعی اظهارداشت:‌ با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری اصفهان، راه طولانی بروکراسی حذف شده و زمان دریافت مجوز سرمایه گذاری به صفر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، دکتر محمدعلی شجاعی در شورای اداری استان و رونمایی از پرتال سرمایه گذاری و برند بین المللی گردشگری اصفهان که با حضور معاون اول رئیس جمهور؛ استاندار اصفهان و نماینده ی ولی فقیه در استان و وزیر صنعت معدن و تجارت ، رئیس و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استان و فعالان بخش خصوصی برگزار گردید، با اشاره به راه اندازی پرتال سرمایه گذاری استان، اظهارداشت: با راه اندازی این پرتال، راه برای سرمایه گذاران هموار و در واقع با عملیاتی شدن این امر، راه طولانی بروکراسی حذف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان یادآور شد:‌ در کنار مسأله بحران آب در استان، دغدغه های دیگری همچون بیکاری، بروکراسی اداری و سرمایه گریزی وجود داشت که سرمایه گذاران با این قوانین و بروکراسی موجود فعالیت خود را رها می کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس توانمندی خود برای رفع این مشکلات تلاش کنیم، اظهارداشت:‌ در بسیاری از کشورها مجوزهای اداری را ۳ تا ۱۰ روز و یا یک ماهه می دهند، اما استانداری اصفهان تلاش کرد آن را به صفر برساند و این امر را عملی نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان یادآور شد: با رونمایی از پرتال سرمایه گذاری اصفهان ۱۰۰ پروژه را با مجوز به سرمایه گذار تحویل می‌دهیم و امیدواریم همه مردم و مسئولان ما را در این راه کمک کنند.

 

نظر شما