معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:

نقطه صفر اقتصادی در اصفهان تعریف شده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۵:۱۷
کد خبر: ۷۲۸۷۵۸
نقطه صفر اقتصادی در اصفهان تعریف شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با اشاره به پرتال سرمایه گذاری گفت: در استان اصفهان، نقطه صفر اقتصادی تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا_استان اصفهان، محمد علی شجاعی اظهار کرد: در استان اصفهان، نقطه صفر اقتصادی تعریف شده است و در این پرتال مجوزهای پروژه های اقتصادی، بی نام صادر شده و بعد از ثبت نام و بدون فوت وقت مجوزها به نام افراد صادر خواهد شد.

وی در برنامه ثبت نام سرمایه گذاران به منظور ایجاد واحدهای اقتصادی و صدور مجوز فعالیت از طریق درگاه سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان، زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری  به صفر رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه تمامی پیوندها و اطلاعات استان در پرتال سرمایه گذاری به دو زبان انگلیسی و فارسی درج شده است، افزود: این اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید به انجام رسیده است و همه ی این موارد مدنظر قرار گرفته است.

شجاعی با بیان اینکه اطلاعات کامل و توجیه اقتصادی ۱۰۰ پروژه به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان در پرتال به ثبت رسیده است، گفت: ما خادم بخش خصوصی هستیم و در راستای اصلاح، بهبود روش ها در سرمایه گذاری استان تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه در این سایت راه برای سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و حتی صاحبان ایده که سرمایه ای ندارند باز است، افزود: صاحبان ایده می‌توانند طرح خود را در این پرتال ثبت کنند و استانداری مراحل اخذ مجوز را انجام خواهد داد و همچنین سرمایه پذیران می‌توانند طرح خود را توضیح داده و سرمایه خود را از این راه کسب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز