دبیرکانون انجمن صنفی کامیون داران کشور:

دولت و مجلس برای حل مشکلات رانندگان عزم جدی دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۳۸۳
دولت و مجلس برای حل مشکلات رانندگان عزم جدی دارند
دبیرکانون انجمن صنفی کامیون داران کشور گفت: دولت و مجلس برای حل مشکلات عزم جدی دارند و در آینده دغدغه های رانندگان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان،‌ احمد کریمی  در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل ونقل کالای استان اصفهان،‌ اظهار کرد : آنچه موجب نارضایتی رانندگان بود انباشتی از مطالبات و مشکلات آنها طی سالهای گذشته بود که نسبت به آن کم توجهی شده بود.

وی با اشاره به عزم جدی دولت و مجلس برای حل مشکلات رانندگان افزود: جلسات متعددی با سازمان تامین اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون های اجتماعی و اقتصادی برای حل مشکلات برگزار شده است، البته بسیاری از این مطالبات سریعا قابل حل نیست اما در آینده نزدیک و حمایت دولت و مجلس  دغدغه های این قشر رفع خواهد شد.

دبیرکانون انجمن صنفی کامیون داران کشور خاطر نشان کرد: در یک ماه اخیر به غیر از حوزه لاستیک و قطعات، اقدامات خوبی انجام شده است و امیدا است اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت ، معدن ، تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک نداشته باشند.

کریمی یکی از بزرگترین معضلات حوزه حمل و نقل را مازاد ناوگان در مقابل حجم کالا دانست و افزود: باید در مقابل ورود هر ناوگان جدید دو ناوگان از رده خارج شود و خودرو سازان اجازه ورود ناوگان جدید  بدون خارج کردن ناوگان فرسوده را نداشته باشند.

 

نظر شما