در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

حضور بانوی تالوکار اصفهانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۰:۳۵
کد خبر: ۷۲۹۵۸۴
حضور بانوی تالوکار اصفهانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: تنها تالوکار اصفهانی هستم که در این بخش به همراه تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور پیدا می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مسابقات جهانی ووشو در کشور اندونزی (2015 میلادی)، یک موفقیت بزرگ را برای ایران به همراه داشت؛ زهرا کیانی تالوکار اصفهانی در آن رقابت‌ها توانست اولین مدال نقره بانوان کشور را در بخش تالو به دست بیاورد.

وی که سال گذشته با مدال برنز خود در فرم جین‌شو در مسابقات جهانی روسیه موفق به کسب افتخاری دیگر در سطح جهانی شد، نامش به عنوان یکی از قهرمانان پرمدال در کتاب جهانی ووشو ثبت شده است.

این بانوی تالوکار زمانی که در رده سنی جوانان فعالیت می‌کرد با 6 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان پرمدال‌ترین بازیکن در دنیا شناخته شد.

 کیانی هم‌اکنون در تمرینات اردوی تیم ملی در تهران است تا برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده شود.

زهرا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال در دو مسابقه انتخابی شرکت کردم؛ 17 فروردین ماه با حضور در این رقابت‌ها از بین تالوکاران جین و کیانگ‌زن انتخاب شدم، دو هفته پیش نیز که یک انتخابی مجدد برای فیکس شدن نفرات داشتیم، توانستم به عنوان بازیکن اعزامی انتخاب شوم.

وی با بیان اینکه تنها نماینده استان اصفهان در تیم ملی در بخش تالو است، افزود: کشورهای آسیای شرقی؛ چین، اندونزی، مالزی، ویتنام، ماکائو، هنگ‌کنگ و چین‌تایپه رقبای اصلی‌مان هستند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان ادامه داد: از 17 فروردین ماه امسال در اردو هستیم و زیر نظر مربی چینی تمرینات را ادامه می دهیم، وضعیت جسمانی‌مان خوب است و از نظر فنی هم آمادگی داریم؛ اردوها هم تا زمان اعزام ادامه پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که تلاش می‌کند، قطعا تلاشش برای مدال طلا است؛ من هم تا الان تلاش کرده ام و امید دارم بهترین نتیجه را بگیرم.

 

نظر شما