در جلسه مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان اتفاق افتاد؛

مشکلات گردشگری در اولویت رفع قرار گرفت

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۳:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۶۳۸
مشکلات گردشگری در اولویت  رفع قرار گرفت
جلسه مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد و ضرورت بررسی مشکلات حوزه گردشگری و رفع آن در اولویت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، جلسه مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان این شهرستان و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این جلسه  مشکلات، درخواست ها، حمایت و طرح موارد قانونی و اصلاح و بروز رسانی قوانین حوزه گردشگری شهرستان اصفهان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.  

این جلسات برای اثر بخشی بصورت مدون انجام میگیرد تا نتایج مطلوبی در حوزه گردشگری حاصل شود.

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در ‌مجلس شورای اسلامی گفت: مناسب ترین راه کار برای توسعه عادلانه اقتصادی کشور درشرایط فعلی و در قالب اقتصاد مقاومتی پرداختن به گردشگری است.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان  در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر لزوم تداوم این جلسات اظهار کرد: برنامه برای توسعه پایدار گردشگری دراصفهان با همکاری مسئولین و بخش خصوصی امروز بیش از هر زمان دیگراحساس می شود.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه تاکیدکرد: با توجه به بروزتحریمهای ناعادلانه، گردشگری یک فرصت است که از طریق آن می توان با تحریمها مقابله کرد، لذا پرداختن به زیر ساختهای گردشگری یک ضرورت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز