نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

بسته پیشنهادی برای بهبود معیشت مردم ارائه شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۴:۳۹
کد خبر: ۷۳۰۱۱۳
بسته پیشنهادی برای بهبود معیشت مردم ارائه شد
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسته پیشنهادی برای بهبود معیشت مردم توسط سه قوه تهیه شد که قرار است دولت در لایحه ای آن را ارائه و اجرا کند‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار این  خبرگزاری با اشاره به مواردی که تصمیمات کمسیون اقتصادی مجلس است، اظهار کرد: تعدادی از این اصلاحات باید در مجلس گذشته به نتیجه می رسید مثل قانون مالیات که تعداد زیادی از صنعتگران  و بخش خصوصی در مورد آن گلایه های به حقی دارند.

وی افزود: بیش از یکسال است که موضوع مالیات در کمسیون، دولت، مرکز پژوهش ها و دیوان عدالت تغییر کرده و پیشنهادات لازم بررسی و اصلاحاتی هم در این زمینه ارائه شده که هرچه زود تر این اصلاحات به صحن علنی مجلس برسد.

نماینده مردم مبارکه در  مجلس شورای اسلامی  با اشاره به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: کمسیون اقتصادی توانسته این موضوع را به صحن علنی مجلس بفرستد چون بسیاری از گلایه ها و مشکلات به موضوع قاچاق کالا و ارز بر می گردد و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست.

سعیدی ادامه داد: صندوق های مکانیزه فروش از مواردی بود که کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیم مجلس کرده و منتظر است لایحه بانکداری اسلامی از طرف دولت برسد.

وی با اشاره به التهابات اخیر در بازار و تاثیر آن بر معیشت مردم خاطر نشان کرد: التهابات اخیر در وضعیت معیشت مردم اثر گذار بوده و آن را دشوار کرده و چون آمریکا رسما اعلام جنگ اقتصادی کرده،  شرایط را برای مردم دشوار تر شده که امید است تمام همت و تلاش ها  جهت رفع این مشکلات قرار گیرد و در زندگی مردم خصوصا طبقات متوسط رو به پایین گشایشی صورت پذیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسته پیشنهادی در خصوص معیشت مردم از طرف سه قوه تهیه شده که قرار است توسط  دولت به صورت لایحه ارایه و اجرا شود.

سعیدی با اشاره به یکی از تصمیم گیری های خوب برنامه ششم توسعه یادآوری کرد:  ۰.۲۷ درصد از ۹ درصد ارزش افزوده که به بخش ورزش و جوانان تعلق گرفت‌ که حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان  آن در سال گذشته تحقق یافت که امید است این مبلغ در جایی هزینه شده باشد که نفع آن به ورزش و جوانان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز