در جلسه ای با حضور مسئولان اتفاق افتاد؛

بررسی مسائل و مشکلات رانندگان ناوگان سنگین اصفهان

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۳۰۲۴۶
بررسی مسائل و مشکلات رانندگان ناوگان سنگین اصفهان
با حضور معاون وزیر، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، مسائل و مشکلات رانندگان ناوگان سنگین استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، جلسه بررسی و پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان ناوگان سنگین کالا و سوخت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهدای و حمل و نقل جاده ای کشور و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه با تشریح مطالبات رانندگان و شرایط ویژه این صنف در استان اصفهان خواستار رسیدگی کامل مسئولین امر به این مسائل و مشکلات شد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز گزارشی از تدابیر و اقدامات گرفته شده در سازمان جهت حل و فصل مشکلات رانندگان ارائه کرد.

مشکلات رانندگان حل خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن تشریح اقدامات و تدابیر کلان گرفته شده در سطح ملی بویژه بیمه تکمیلی رانندگان، اصلاح نرخ کرایه، تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان سنگین، ساماندهی توزیع بار در بندر عباس، نظارت بر دریافت کمیسیون های دریافتی شرکت های باربری و برخورد قاطع با شرکت های متخلف و بسیاری اقدامات دیگر ابراز امیدواری کرد و گفت: با همکاری انجمن صنفی رانندگان و همه دست اندرکاران به زودی شاهد حل و فصل کامل مطالبات و انتظارات و مشکلات این صنف زحمتکش در سطح کشور هستیم‌.

عبدالهاشم حسن نیا افزود: با شفاف سازی و برخورد با فساد و افزایش تسهیلات در حوزه های مختلف دشمنان نظام و معاندین را در اجرای برنامه های ضد امنیتی و اهداف شومشان ناکام خواهیم گذاشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز