رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

خانه کشتی امام علی(ع) گلپایگان بهره برداری شد/ گلپایگان منطقه کشتی‌خیز است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۴:۲۰
کد خبر: ۷۳۰۶۸۷
خانه کشتی امام علی(ع) گلپایگان بهره برداری شد/ گلپایگان منطقه کشتی‌خیز است
رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خانه کشتی امام علی (ع) با زیربنای 1400 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون تومان طی چند سال ساخته شده و روز گذشته به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، حسین محمودیه در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به اینکه  گلپایگان منطقه کشتی خیز است، گفت: قدمت کشتی در این شهرستان به 100 سال پیش برمیگردد به همین جهت مردم این شهرستان نیاز به سالن اختصاصی کشتی داشتند.

وی ادامه داد: خانه کشتی امام علی (ع) با زیربنای 1400 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون تومان طی چند سال ساخته شده و روز گذشته به بهره برداری رسیده است.

رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در این بهره برداری معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، رییس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فرماندار شهرستان گلپایگان حضور داشتند.

محمودیه با اشاره به اینکه سالن کشتی امام علی(ع) تنها سالن کشتی این شهرستان است، اظهار کرد: این سالن در حال حاضر در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان است و پس از طی ضوابط در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت که مسائل مالی در اولویت این سالن کشتی نیست و هدف از ساخت آن توسعه کشتی گلپایگان  و یکی از مهم‌ترین اقدامات بعدی تکمیل سالن باستانی گوگد این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز