سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

باید تماشاگران راضی به خانه بازگردند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۹:۴۴
کد خبر: ۷۳۰۶۹۲
باید تماشاگران راضی به خانه بازگردند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: همه توانمان را می‌گذاریم تا نسبت به دو بازی قبلی هم از نظر فنی و هم کسب نتیجه بهتر بازی کنیم و کم کم به بازی که گیتی‌پسند در سال ۹۵ داشت، نزدیک شویم تا تماشاگران واقعی که به سالن می‌آیند را راضی به خانه برگردانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، رضا لک در خصوص دیدار گیتی پسند با تیم شهرداری ساوه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این تیم بازیکنان خوبی دارد، بازی شهرداری ساوه مقابل پارسیان شهر قدس را از نزدیک تماشا کردم و به بازیکنانم گفته‌ام که امسال هیچ‌کدام از بازی‌ها آسان نیست. باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت، در این هفته بر روی نقاط قوت و ضعف خودمان و تیم حریف کار کردیم تا بتوانیم در خانه به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار اظهار کرد: نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما همه توانمان را می‌گذاریم تا نسبت به دو بازی قبلی هم از نظر فنی و هم کسب نتیجه بهتر بازی کنیم و کم کم به بازی که گیتی‌پسند در سال ۹۵ داشت، نزدیک شویم تا تماشاگران واقعی که به سالن می‌آیند را راضی به خانه برگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی مقابل شهرداری ساوه، خاطر نشان کرد: مهدی جاوید را در اختیار نداریم، سعید احمد عباسی در نیمه اول بازی مقابل سوهان محمد سیما قم دچار مصدومیت شد و کمتر از او تا پایان بازی استفاده کردیم، اما باتلاش هایی که در این هفته انجام دادیم توانست پس از بهبود در تمرینات شرکت کند و مشکلی برای بازی ندارد و در ضمن بازیکن محروم هم نداریم.

منبع: ایمنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز