مهدی رجب زاده:

قرار نبود از فوتبال خداحافظی کنم/ به عنوان مربی در کنار تیم هستم

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۳۰۶۹۸
قرار نبود از فوتبال خداحافظی کنم/ به عنوان مربی در کنار تیم هستم
مهدی رجب زاده گفت: سال 76 فوتبال را در لیگ آزادگان شروع و از سال 77 به طور رسمی بازی کردم . نزدیک 21 سال است که فوتبال بازی میکنم ولی امسال به این نتیجه رسیدم که از فوتبال خداحافظی و در عرصه مربی گری فعالیت کنم که این شرایط را باشگاه برایم فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به تمرینات تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: زمان شروع تمرینات خیلی مناسب بود و تمریناتمان را دو هفته پیش آغاز کردیم، بچه‌ها هم تمرینات بدنی را خوب شروع کردند.

وی افزود: بازی‌های دوستانه خوبی انجام داده‌ایم و هم‌اکنون شرایط تیم بسیار نرمال است، تلاشمان بر این است که کیفیت بچه‌ها روزبه‌روز بالاتر برود تا بتوانیم به‌خوبی خودمان را برای اولین بازی آماده کنیم.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن، در خصوص انتخاب مربی‌گری در ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سال 76 فوتبال را در لیگ آزادگان شروع و از سال 77 به طور رسمی بازی کردم و نزدیک 21 سال است که فوتبال  بازی میکنم ولی امسال به این نتیجه رسیدم که از فوتبال خداحافظی کنم و در عرصه مربی گری فعالیت کنم که این شرایط را باشگاه برایم فراهم کرد.

رجب زاده ادامه داد: از مدیران و مسوولان باشگاه تشکر می‌کنم که حمایتم کردند و خوشحالم که در باشگاه ذوب‌آهن مربی‌گری می‌کنم.

وی با اشاره به سرمربی گری نمازی در ذوب‌آهن عنوان کرد: نمازی جزو مربیانی است که قبلا با کیروش کارکرده و در آمریکا هم مربی‌ بود و از نظر فرهنگی و فنی بسیار مربی خوب و باشخصیتی است.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن ادامه داد: کار گروهی خوبی انجام‌شده و امید دارم امسال بتوانیم بازی‌های خوبی را در لیگ داشته باشیم ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و روزهای  خوب و بد زیاد دارد.

رجب زاده در پایان یادآوری کرد: قرار نبود که من به صورت ناگهانی فوتبال را کنار بگذارم، صحبت هایی که با سرمربی داشتم قرار بود که من هم بازی کنم و هم در کنار کادر فنی باشم ولی کار سختی بود که نهایتا به این نتیجه رسیدم که به عنوان مربی در کنار تیم باشم و به گفته مدیر عامل قرار است بازی خداحافظی برای من برگزار شود تا رسما خداحافظی کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز