سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز:

تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان در حال برگزاریست

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۰۷۶۶
تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان در حال برگزاریست
سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات تنیس روی میز کشور، اولین مسابقه ای است که رسما در سطح کشور و در تقویم سال ٩٧ فدراسیون تنیس روی میز آغاز شده است و تور ایرانی بانوان با حضور برترین بازیکنان کشور از ٢۶ تیرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز کشور، اولین مسابقه ای است که رسما در سطح کشور و در تقویم سال ٩٧ فدراسیون تنیس روی میز آغاز شده است و تور ایرانی بانوان با حضور برترین بازیکنان کشور از ٢۶ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ندا شهسواری بازیکن دو دوره المپیکی کشور به همراه دیگر ملی پوشان کشور در این تور حضور دارند و این مسابقات تا ٢٨ تیر ادامه دارد.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: در پایان، نفرات برتر انتخاب می شوند و در رنکینگ ملی کشور امتیازاتشان لحاظ می شود و در نهایت از ۴ دوره تور امسال نفرات برتر به انتخابی تیم ملی راه پیدا می کنند.

حسنی گفت: در ۱۰ روز اخیر ۶ مسابقه همزمان در کشور در حال برگزاری است که همزمان با مسابقات اصفهان، مسابقات قهرمانی رده سنی 10 و 11 سال پسر کشور در سقز استان کردستان در حال برگزاری است.

وی افزود: بعد از آن یکم، دوم، چهارم و پنجم مرداد مسابقات قهرمانی نونهالان رده سنی 8 و 9 سال پسر و دختر در شهرستان قم برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: یکم تا چهارم مرداد مثل مسابقات تور اصفهان، مسابقات تور ایرانی بزرگسالان در اراک برگزار می شود که آن جا هم بازیکنان کشور حضور دارند.

حسنی گفت: تاکنون ۱۵۰ نفر برای این مسابقات ثبت نام کردند و برای تور ایرانی بانوان هم ۱۰۱ بازیکن از ٢۱ استان کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: آخرین مسابقات در ابتدای مرداد ماه، مسابقات قهرمانی هپس و یا همان رده سنی 10 و 11 سال در بخش دختران است که در استان اصفهان برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: این ۶ مسابقه ای است که از ٢۶ تیرماه تا مرداد در کشور برگزار می شود و تور های بزرگسالان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین این مسابقات است.

وی در پایان گفت: بعد از پایان این مسابقات آخرین رنکینگ ملی کشور در سال ٩٧ منتشر می شود و نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا می کنند.

 

نظر شما