مهاجم جدید ذوب آهن:

فکر می کنم ذوب آهن چالش جدید فوتبال من است/ قبل از آمدن به ذوب آهن با بنگستون صحبت کردم

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳:۲۵
کد خبر: ۷۳۰۹۲۱
فکر می کنم ذوب آهن چالش جدید فوتبال من است/ قبل از آمدن به ذوب آهن با بنگستون صحبت کردم
مهاجم جدید ذوب آهن گفت: قبل از آمدن به ذوب آهن با دوستم "جری بنگستون" صحبت کردم و از شرایط ذوب آهن پرسیدم و فکر می کنم ذوب آهن چالش جدیدی در دوران فوتبال من می تواند باشد.

ادی گابریل هرناندز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا-استان اصفهان، اظهار کرد: ذوب آهن تیم جدید من است  و ازاین که به این تیم آمدم بسیار خوشحال هستم. فکر می کنم یک چالش جدیدی برای من در دوران فوتبالم ایجاد شده است. ازشرایط و تمرینات خود در ذوب آهن لذت می برم و امیدوارم در طول لیگ موفق باشیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که در این مقطع تیم ها شرایط آمادگی صد در صد را نداشته باشند، اما مربی و کادر فنی تیم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا کیفیت تیم را ارتقا پیدا کند.

مهاجم برزیلی این فصل ذوب آهن خاطر نشان کرد: باید منتظر مسابقه اول خود در لیگ باشیم، البته تا شروع لیگ فرصت داریم در شرایط بهتری قرار گیریم و با آغاز مسابقات با انجام بازی ها، کیفیت تیم بالاتر می رود.

ادی گابریل هرناندزدر خصوص شناخت خود از تیم ذوب آهن و مردم اصفهان گفت: قبل از اینکه به اصفهان و ذوب آهن بیایم با دوستم جری (جری وینگستون) صحبتی انجام دادم وبه  من گفت شهر، مردم و همه چیز خوب است و فوتبال و باشگاه ذوب آهن نیز شرایط حرفه ای و خوبی دارد و زمانی که به اصفهان آمدم، دیدم واقعا همین طور است. برای من جذاب است وقتی مردم در خیابان من را می بینند و سئوال می کنند شما بازیکن جدید ذوب آهن هستید؟ این نشان می دهد من را می شناسند. در کل از این که به اصفهان و ذوب آهن آمدم خوشحال هستم.

 

نظر شما