در هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛ گیتی پسند، شهرداری ساوه را شش تایی کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۳۱۱۰۵
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛
گیتی پسند، شهرداری ساوه را شش تایی کرد
تیم گیتی پسند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال موفق شد تیم شهرداری ساوه را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم های گیتی پسند و شهرداری ساوه در سالن پیروزی اصفهان پیگیری شد که در پایان این دیدار گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست دهد. 

در این دیدار سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، محمد طاهری، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، محمد زارعی، مسلم اولاد قباد، سعید افشار و محمدحسین درخشانی برای تیم گیتی پسند بازی کردند و رضا لک سرمربی این تیم بود.

گل های این دیدار را محمد طاهری، سعید احمد عباسی(۳گل)، مسلم اولاد قباد، مهران عالیقدر به تور دروازه حریف نشاندند. در دقیقه ۵، شوت محمد طاهری از پشت محوطه جریمه به تور دروازه شهرداری ساوه نشست تا گل نخست برای گیتی پسند روی اسکوربورد ثبت شود.

بعد از آن در دقیقه ۸ سعید احمد عباسی پس از توپ ربایی در زمین شهرداری ساوه و عبور از دو مدافع، دروازه بان این تیم را هم دریبل زد و از زاویه ای بسته با یک ضربه دقیق گل دوم را برای گیتی پسند به ثمر رساند.

دقیقه ۲۴ این دیدار، پرس سنگین بازیکنان گیتی پسند در زمین شهرداری ساوه باعث شد تا مسلم اولاد قباد صاحب توپ شود و با یک ضربه بغل پا گل سوم را وارد دروازه شهرداری ساوه کند.

در دقیقه ۲۸ هم پاسکاری و ضد حمله سریع بازیکنان گیتی پسند باعث شد تا بازیکنان شهرداری ساوه نتوانند دفاع مناسب داشته باشند و این احمد عباسی بود که با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه شهرداری ساوه کرد.

دقیقه ۳۵، پاس زیبای محمد کشاورز در عمق دفاع شهرداری ساوه و ضربه فنی احمد عباسی گل پنجم را برای گیتی پسند در پی داشت و در دقیقه ۴۰ پاسکاری تک ضرب شاگردان رضا لک و پاس مسلم اولاد قباد به تیر دوم توپ را به عالیقدر رسان و این بازیکن با فریب دروازبان توپ را وارد دروازه شهرداری ساوه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز