رییس فدراسیون تنیس روی میز:

برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز اصفهان به بازیکنان انگیزه داد/ مسابقات در بالاترین سطح استاندارد برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۷:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۳۸۰
برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز اصفهان به بازیکنان انگیزه داد/ مسابقات در بالاترین سطح استاندارد برگزار شد
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز اصفهان در بالاترین سطح کشور و بالاترین فضای استاندارد باعث می شود که بازیکنان در همین ٣ روز مسابقه انگیزه و رشد پیدا کنند.

مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا اصفهان در خصوص تور ایرانی تنیس روی میز بانوان به میزبانی اصفهان گفت: در برگزاری این دوره و با هر سطحی، اولین نکته برای ورزشکاری که برای مسابقات می آید و اهمیت دارد چون حاصل ماه ها و سال ها زحمت خودش را نتیجه گیری می کند، شرایط استاندارد فضای مسابقات است.

وی ادامه داد: علی رغم اطلاعاتی که از قبل در مورد محل برگزاری مسابقات و محل اسکان ورزشکاران داشتم با اغلب افرادی که تا مراحل نهایی مسابقات صعود کرده بودند رو در رو شدم و سوال کردم، بسیاری از محل اسکان خود رضایت داشتند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد:  استاندارد های مهم مسابقات تنیس روی میز شامل کفپوشی که نباید لیز بخورند، نوری که باید به اندازه کافی باشد و میزی که از نظر استاندارد جهانی بسیار مهم است، می باشد. چون شرکت کنندگان، قهرمانان ملی تنیس روی میز هستند و در مسابقات المپیک و جهانی حضور داشتند و کاملا برایشان قابل درک است و هنگامی که تجهیزات مناسب باشد می توانند بهتر به مسابقه بپردازند.

علیقارداشی گفت: این شرایط را مشاهده کردیم و همین نکته باعث شد تا بازیکنان بتوانند یک بازی خوب را انجام دهند. البته شاهد مسابقه فینال بین شهسواری و اشتری بودم. بازی بسیار نزدیکی بود و شهسواری با نتیجه ۴ بر ٣ پیروز بازی شد اما رالی هایی که رد و بدل می شد به دلیل شرایط خوبی بود که رییس هیات تنیس استان اصفهان و همکاران او فراهم کرده بودند.

وی افزود: مسابقات به نحو مطلوبی برگزار شد و جا دارد تشکر کنم چون این بازیکنان کمتر از ۱ ماه دیگر به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد و آن جا رقبای بسیار قوی و سر سختی را پیش رو دارند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز اصفهان در بالاترین سطح کشور و بالاترین فضای استاندارد  باعث می شود بازیکنان در همین ٣ روز مسابقه انگیزه و رشد پیدا کنند.

وی در پایان گفت: وقتی درون محیط مسابقه میتوانید آن چیزی که جزو داشته هایت است و برایش زحمت کشیده ای پیاده کنید، این به ورزشکار بسیار انگیزه می دهد و دیدار فینال سطح بالایی داشت و از این جهت شرایط خیلی خوبی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز