رییس هیات اسکیت استان اصفهان:

ایجاد خانه اسکیت در اصفهان ضروری است/ ما مقصر اعزام نشدن بازیکنان اسکیت استان نبودیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۰:۳۹
کد خبر: ۷۳۱۳۸۳
رییس هیات اسکیت استان اصفهان گفت: با توجه به بُعد قهرمانی اسکیت در‌ اصفهان که ورزش موفقی است و در بُعد همگانی هم مخاطب بسیار زیادی دارد، ایجاد خانه اسکیت ضروری است و اداره کل ورزش و جوانان کمک می کند که ما این اتفاق را تجربه کنیم.

حسن مالکی در گفتگو با خبرگزاری برنا اصفهان گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم، مراجعه و جلسات حضوری که با دوستان در دفتر فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم فدراسیون قصوری انجام نداده است و برای اعزام مشکل از جای دیگری بوده است و سفارت هلند و ارگان های دیگری که باید برای صدور روادید این بازیکنان اقدام می کردند در این خصوص اهمال کردند. شاید شرایط سیاسی جامعه و بین المللی و فشارهایی که در حق ما اعمال می کنند عامل این اتفاق بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص زیر ساخت ها با تعاملی که با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم اقدامات خوبی در حال انجام است و مجددا سالن آزادی فعلا در اختیار هیات اسکیت قرار گرفته است.

رییس هیات اسکیت استان اصفهان بیان کرد: پیست هایی هم وجود دارد که شهرداری و نهادهای دیگر، آن را در اختیار هیات اسکیت قرار می دهند و مربی ها آنجا آموزش می دهند.

مالکی افزود: در خصوص یک زمین با اداره کل ورزش و جوانان صحبت شده که در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم هزینه های آن را تامین کنیم و یک خانه اسکیت در اصفهان ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به بُعد قهرمانی اسکیت در‌ اصفهان، که ورزش موفقی است و در بُعد همگانی هم مخاطب بسیار زیادی دارد، ایجاد خانه اسکیت ضروری است و اداره کل ورزش و جوانان کمک می کند که ما این اتفاق را تجربه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز