در خراسان شمالی اتفاق افتاد؛

قهرمانی دو صحرانوردی کارگران کشور به بانوان اصفهان رسید

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۳۱۴۹۱
قهرمانی دو صحرانوردی کارگران کشور به بانوان اصفهان رسید
استان اصفهان مقام اول مسابقات دو صحرانوردی بانوان قهرمانی کارگران کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مسابقات دو صحرانوردی بانوان کارگر کشور به میزبانی استان خراسان شمالی در شهر بجنورد  29 تیرماه با حضور 9 تیم از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شد.

در این مسابقات تیمهای اصفهان، تهران و خراسان شمالی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در مقام های انفرادی و در رده سنی 30 سال به بالا،  فاطمه سرشتی از تهران مقام اول،  فاطمه نصر اصفهانی از اصفهان مقام دوم و  فاطمه محمدی از خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.

همچنین مقام اول در رده سنی زیر 30 سال، به آرزو حیدری از خراسان شمالی، مقام دوم به آرزو شیخی از اصفهان و مقام سوم به شکوفه بیستاری از اصفهان رسید‌.

رییس هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان،  ضمن تبریک مقام قهرمانی کشور به جامعه ورزش و مخصوصا بانوان استان اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ ورزش و توجه به آن، اساسی ترین مقوله مورد بحث در امر ورزش است. بر همین اساس، می توان در جهت توسعه و گسترش ورزش بانوان ضمن سالم سازی و پویایی محیط های ورزشی، کاربردهای علمی ورزش را در زمینه های مختلف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش مدنظر قرار داد.

جواد شیرانی ادامه داد: باید فضای لازم برای بالندگی فرهنگ علمی ورزش در محیط زندگی زنان فراهم شود و طوری باشد که ورزش جزو جدا نشدنی از زندگی آنها قرار گیرد و به تدریج به آن انس پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تربیت بدنی و ورزش، فقط به ورزش تن قناعت نمی کند، خاطرنشان کرد: انسان کرامت ذاتی و ارزش والایی دارد بنابر این اهداف تربیت بدنی و ورزش در نظام تربیتی، از تامین سلامت و آمادگی برای فعالیت آغاز می شود و تا افزایش حوصله و ظرفیت وتحمل، صبر و استقامت و رعایت ادب و همکاری ها و هماهنگی ها، ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز